Savremene tehnologije u službi navijača - Men`s Health

Savremene tehnologije u službi navijača

Bundesligaški klub je danas saopštio da će čip na rukavu dresa sa znakom prodavnice “AllyouneedFresh”, omogučćavati da se na stadionu plaća za kupovinu piva i kobasica.

Na dresovima igrača tih čipova neće biti jer “igrači retko idu do štandova s pivom i kobasicama u poluvremenu”, rekla je šefica komunikacija Šalkea.

OTKRIVAMO: Šta sluša Zlatan Ibrahimović?

Sponzorski ugovor Šalkea i te onlajn prodavnice potpisan je na četiri godine, a počeće da se primenjuje od iduće. Magazin “Kiker” je objavio da je vrednost tog ugovora 20 miliona evra.

Šef marketinga Šalkea Aleksander Jobst rekao je da je klub ponosan što prvi na svetu može da predstavi dres koji sadrži čip za plaćanje.

Izvor: beta.rs

Pročitajte i  Ako niste jutarnji tip ovo su trikovi će vam pomoći
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *