10 reči koje odmah treba da izbrišete iz svog LinkedIn profila - Men`s Health

10 reči koje odmah treba da izbrišete iz svog LinkedIn profila

Benefiti od toga da se vaš Linkedin profil razlikuje od drugih su brojni, a najočigledniji je – tako ćete lakše doći do posla iz snova.

Postoje reči koje apsolutno svi koriste pri opisivanju svojih poslovnih kvaliteta na svom Linkedin profilu, a vi nemojte nipošto da budete jedan od njih.

Otkrijte i Kako poboljšati profil na LinkedInu

To su sledeće reči:

1. Motivisan

2. Strastven

3. Kreativan

4. Gonjen

5. Iskusan

6. Odgovoran

7. Strateg

8. Rezultati

9. Organizovan

10. Stručnjak

Ukoliko imate Linkedin profil, sigurni smo da se bar tri od ovih deset reči nalaze u njemu. Zašto ne bi trebalo? Zato što umesto da ljudima kažete da ste kreativni i motivisani, treba to da im pokažete.

KAKO DA POKAŽETE SVETU DA STE STRASTVENI I MOTIVISANI

Entuzijazam za ono što radite je veoma željena osobina. Jedna je od ključnih stvari koju HR menadžeri traže od potencijalnih zaposlenih. Problem s rečima poput “motivisan” ili “strastven” je što su se izlizale od previše korišćenja. Potrebno vam je da to ne kažete vi, nego neko drugi – o vama.

Otkrijte još nekoliko načina da popravite svoj LinkedIn profil

Linkedin već ima alatku za to. Tražite preporuke od vaših nadređenih, od kolega, od partnera s kojima sarađujete. Možete im sugerisati i da napišu nešto o vašoj motivaciji, naravno, ukoliko zaista misle da ste motivisani. Pisane preporuke su mnogo vrednije od “endorsmenta”, i pojavljuju se odmah ispod stavki koje se odnose na vaše iskustvo na profilu.

KAKO DA POKAŽETE DA STE KREATIVNI I ODGOVORNI 

HR menadžerima je stalo da imate entuzijazma, ali njihov prioritet jeste da utvrde da li ste sposobni da obavljate stvarni posao za koji ste se prijavili. Preporučljivo je da, umesto da pričate o tome kako ste dobar strateg, nekim opipljivim rezultatima na prošlim poslovima dokažete kako ste sposobni da napravite rezultat.

Pročitajte i  Carski Beč: 7 mesta koja morate obići

Ispričajte priče o tome kako ste uspešno rešili neki problem. Dajte primere, koristite brojke. Pokažite na primeru kako ste nekada probili sve granice u pokušaju da izgurate neki posao. Pomenite inicijative na svom prošlom poslu koje će same po sebi pokazati da ste kreativni i dobar strateg.

Kako da napišete CV koji ostavlja odličan utisak?

KAKO DA DOKAŽETE DA STE EKSPERT SA ISKUSTVOM I REZULTATIMA

Ova stavka je frustrirajuća, jer kako inače da kažete da imate iskustva, a da ne upotrebite tu reč? Uopšte ne morate da koristite reči. Ako imate preporuke, razrađen profil sa iskustvom koje seže dalje od vaših radnih mesta (volontiranje, konsalting…) ostalo vam je samo da se hvalite svojim CV-jem. Aploudujte na profil primerke vašeg rada. Može da bude i u vidu PPT prezentacije (PowerPoint), članci koje ste pisali, naučni radovi, snimci muzike ili video snimci. Napravite ne samo CV nego i portfolio s primercima vašeg rada. Linkedin daje sve te opcije.

Podsećamo – uvek je bolje pokazati nego kazati. Pustite da o vašim rezultatima govore vaše kolege, vaši pretpostavljeni, vaši klijenti, i uzorci vašeg rada. Sve je to bolje nego da o sebi pričate sami. To i tako svi ostali rade, zar ne?

Želite posao? Izbegavajte ovaj font u CV-ju!

Izvor: Blic

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *