12 načina za oporavak od svega: Vratite se u formu dodajući ovo svojim aktivnostima - Men`s Health

12 načina za oporavak od svega: Vratite se u formu dodajući ovo svojim aktivnostima

Jedite

  1. Alkohol sprečava proizvodnju masnih kiselina koje štite vašu jetru i organe za varenje. U slučaju mamurluka upotrebiti mastan obrok. (Po potrebi. Razumete?)

Gastroenterologija

Izlečite bol

  1. Prolazite kroz težak raskid? Naučnici su otkrili da, baš kao i fizičku, acetaminofen (paracetamol) može da eliminiše emotivnu bol. To je umesto čaše žuči. Barem kratkoročno.

Univerzitet u Kentakiju

Pustite Marvina Geja

  1. Kendrik Lamar može da poveća broj ponavljanja, ali muzika sporijeg tempa (oko 70 bpm) može da pomogne mišićima da se brže oporave. 

Sportski žurnal “Medicina i fizička forma”

Zauzmite poziciju

  1. Pas je čovekov najbolji prijatelj, a odmah za njim tu je njegova poza. Ova joga vežba smanjuje stres, redukuje depresiju – a može čak i da potpomogne oporavak od zavisnosti.

Međunarodni Joga-žurnal

Pijte više piva

  1. Svratite do bara posle dužeg trčanja. Jedna ili dve krigle uz čaše vode jednako dobro rehidriraju kao i sama voda.

Žurnal međunarodnog društva sportske ishrane

Ljuti sos u svemu

  1. Kapsaicin u čili papričicama brani od povećanja laktata u krvi, oslobađajući od zamora u mišićima.

“Nutrijenti”

Kad je vreme za preokret: Džejmi Oliver o trenutku kada je “sagoreo” i promenio svoj život

Zeleno. Ili plavo.

  1. Gledanje dokumentaraca o prirodi može značajno da smanji bes i stresove posle užasnog dana i zameni ih osećajem zadovoljstva. “Planeta Zemlja” i opuštanje?

Univerzitet Berkli, Kalifornija

Čučnite

  1. Da biste došli do daha, savijte se u kukovima i kolenima i spustite šake na butine. Ova poza spušta puls za oko 22 otkucaja u minuti u odnosu na onaj u stojećem stavu sa rukama na potiljku.

Univerzitet Zapadnog Vašingtona

Šetnja

  1. Onaj osećaj koji imate nakon dvadesetominutnog treninga niskog intenziteta – kao što je pešačenje do posla tokom iscrpljujuće sedmice – može da smanji osećaj umora za 65 procenata.

Univerzitet u Džordžiji

Redefinišite “odmor”

  1. Plivanje na dan odmora eliminiše odloženu upalu mišića i može da potpomogne regeneraciju bolje nego ležanje.

Međunarodni žurnal sportske medicine

Toplota i toplina

  1. Ledena kupka je dobra ako ste povređeni. Ali, posle teškog treninga potražite toplotu. Ona može da smanji upalu mišića bolje od hladnoće.

Klinički žurnal sportske medicine

Meditacija

Pročitajte i  Vreme sporta i razonode: Leo Mesi u japanskom tv šou programu (VIDEO)

Oko dva sata čišćenja uma (meditacija) nedeljno može da smanji dnevne posledice manjka sna.

– JAMA Interna medicina

Foto: Shutterstock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *