Boks, motor, pas, tetovaže... Ko je Džastin Teru? - Page 2 of 2 - Men`s Health

Boks, motor, pas, tetovaže… Ko je Džastin Teru?

Boks, motor, pas, tetovaže... Ko je Džastin Teru?

SVE OVO zvuči kao da Teru klizi od uspeha do uspeha, promišljajući dubokoumne misli. A to nije tačno. Da, napisao je Iron Man 2 i Zoolander 2, ali nijedan od tih filmova neće stati u istu rečenicu s Kumom 2. Žonglirao je projektima decenijama pre nego što je to postalo uobičajeno. Glumac i pisac jesu slobodnjačka zanimanja, imaju mnogo loših strana. Pomanjkanje sigurnosti je najgore. Da li se premišlja? Možda, ali loše može biti i dobro. Zapravo, mora biti dobro. „Mislim da je sumnja dobra stvar”, kaže. „Svi razmišljamo da li treba da se prihvatimo novih stvari. Ali, to bi trebalo da nas dodatno motiviše da uradimo stvari kako treba. Destruktivno je pustiti sumnju da ovlada projektom, ali ja se ne prepuštam. Sumnjam, ali se i nadam. Uspećete ako zapnete i radite više, ako iznova nešto napišete, ako upornije vežbate. Tako se borim sa sumnjom”. Onda se nasmeje: „Ili se samo pretvaram da ne sumnjam u sebe”.Teru zna kako da se ponaša kada stvari ne funkcionišu. „Ustanem i počnem da radim ono što i inače”, tvrdi. „Kad radim nešto što baš ne volim ili se nađem u situaciji kad pomislim: Uh, ovo možda nije bio dobar izbor, i dalje sam svestan da nešto mogu naučiti iz tog iskustva. Morate pronaći nešto što situaciju čini isplativom. U protivnom, dići ćete ruke. Loša poslovna iskustva naučila su me: a) da to ne ponovim i b) kako se stvari rade loše i kako ih mogu uraditi bolje”.Onda smo se vratili na bitne stvari, one u kojima je važno nastaviti da dišeš, ostati opušten, a ne napet.

OSIM POSLA, Teruov život je ispunjen pravim ljubavima: motorima i psima. Ako ga upitate za omiljeni motocikl, zasuće vas lavinom podataka. Uz motore, obožava i pit­bulove – upravo je u procesu usvajanja novog pitbula. „Psi vas izluđuju”, priznaje. „To je kao da imate klinca koji nikad ne progovori, a pri kraju života postaje sve slađi i pažljiviji i slomi vam srce”. Psi pružaju pravo prijateljstvo, ali Teru tu pronalazi i nešto više. Bez obzira na to da li mu je život bio na uzlaznoj ili silaznoj putanji, pseće patnje su ga naučile da razmišlja o široj slici. „Imao sam pitbulku, uginula je u međuvremenu, koja je imala noćne more”, kaže. „Probudila bi se usred noći cvileći i plačući. Imala je gadne traume”. S druge strane, s nestrpljenjem očekuje novog psa.

Boks, motor, pas, tetovaže... Ko je Džastin Teru?
Foto: Ben Vots

Dotad, možete ga naći kako boksuje, piše scenario i jednim okom stalno posmatra horizont. Dok se opraštamo, kaže kako se začudio kad sam pristao da uđem s njim u ring. Tvrdi da je početnicima teško da se odluče za prvi sparing. Priznajem da nisam ni sekunde razmišljao kada mi je ponudio da sparingujemo. Zašto i bih? On razume takav način razmišljanja, a i ja sam tu kao kod kuće. Možda neću savladati „nastavi da dišeš, opusti se, ne budi napet”, ali i spremnost da uskočite u ring takođe bi trebalo da se smata veštinom. U međuvremenu, bilo bi dobro da svi možemo reći nešto poput ovoga: „Ne postoji ništa za šta umirem od želje da uradim. Ništa me ne ždere”. Teru se potom nasmeje: „Postoje stvari koje ću učiniti. Samo još ne znam koje su to stvari”.

Pročitajte i  Boks spektakl: Kličko protiv Tajsona!

TRENING DŽASTINA TERUA

Isklešite bicepse i trbušnjake.

Ne postoje tajne, samo bezvremenske vežbe koje je Teru radio decenijama. „Držimo se bazičnih vežbi”, tvrdi njegov trener Rob Pijela iz teretane Gotam Gim. Teru trenira pet dana nedeljno; obično započinje 40-minutnim bokserskim treningom, a završava 20-minutnim dizanjem tegova, radeći mrtva dizanja, trbušnjake ili kružni trening.
UBICA TRBUŠNJAKA
Napravite 3 serije svake vežbe, odmarajući se 30-45 sekundi između serija.
DIZANJE NOGU IZ VISA Uhvatite se nathvatom za šipku. Držeći noge ispružene, podignite ih što više možete, pa ih spustite. To je jedna vežba, ponovite je 20-40 puta.
TRBUŠNJACI NA KOSOJ KLUPI Lezite na kosu klupu, usidrite se nogama, a rukama, u visini prsa, uhvatite ploču tegova (on koristi ploče od 12 ili 20 kg; vi počnite s 5 kg). Stegnite trbušnjake i podignite torzo; dok to radite, podignite ploču iznad glave. Polagano se spustite u početni položaj. To je jedna vežba, ponovite je 20-40 puta.
TRBUŠNJACI NA SAJLI Spojte sajlu na gornji kotur mašine, izaberite srednje teške tegove i kleknite. Povucite sajlu da vam drške budu blizu ušiju. To je početni položaj. Ne pomerajući kukove, stegnite trbušnjake; pokušajte da laktovima dotaknete kolena. Vratite se u početni položaj. Ponovite 20-40 puta.
BICIKL-TRBUŠNJACI Lezite na leđa, s rukama iza glave, podignite noge, kolena su pod pravim uglom. Krsta pritisnite o pod. Privucite levo koleno grudima i dodirnite ga desnim laktom. Vratite se u početni položaj i ponovite desnim kolenom i levim laktom. Ponovite 20-40 puta.
KRUŽNI TRENING SNAGE Ponovite 8-12 puta svaku vežbu; prođite 2-3 kruga. Odmarajte se po potrebi, ali što kraće.Čučanj > Mrtvo dizanje > Zgib > Sklek
> Razručenje bućicama > Biceps-pregib
> Triceps-ekstenzija sajlom

Tekst: Majk Cimerman

Fotografije: Ben Vots

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *