Navike koje morate da steknete zarad najboljih rezultata u teretani - Men`s Health
Sun. Nov 18th, 2018

Navike koje morate da steknete zarad najboljih rezultata u teretani

Saveti stručnjaka su jednostavni: Sve što treba da uradite je da se sabere i dobro organizujete. Predstavljamo vam četiri osnovne navike koje morate da razvijete kako biste postigli svoje dugoročne ciljeve.

1. Pokrenite se!

Svaka vežba je dobra vežba. To je očigledno. Ali, bilo da tabate asfalt tokom trčanja ili radite zgibove u teretani, ključ svega je upornost i istrajnost. Zašto ne biste svaki dan počeli dobrim preznojavanjem? Kardio vežbe će probuditi vaše telo i podstaći ga da “puca” na sve cilindre. Nivo endorfina koji se tom prilikom oslobodi zasigurno će vam pružiti snagu da preživite sve nedaće koje dan donosi. Na kraju krajeva – nije bitno koje vežbe radite, dokle god uživate u njima. Iscrpna istraživanja su pokazala da samo jedan sat nedeljno proveden u fizičkoj aktivnosti može poboljšati vaše zdravlje i psihički vas ojačati.

2. Aktivirajte se psihički!

Nije sve u izgledu vašeg tela, već i u načinu razmišljanja. Umesto da pritiskate “snooze” dugme po pet puta svakog jutra, provedite 10 minuta u meditaciji. Ovo će snamnjiti nivo stresa, podići vašu produktivnost, pomoći vam u gubitku težine, pa čak vas učiniti i boljom osobom – tvrde naučnici. A kada su telo i duh zdravi, nema granica.

3. Fokusirajte se na ishranu!

Ovo bi mogla da bude najbitnija navika koju morate da steknete. Ako svom telu ne dajete potrebno gorivo ono neće raditi kako treba. Organizacija vaših obroka, ili pravljenje plana početkom nedelje će vam u mnogo čemu pomoći. U poslednje vreme mnogi se okreću keto dijeti tokom koje vaše telo sagoreva masne naslage i koristi ih kao izvor energije.

4. Spavajte!

Razumemo vas, u današnjem svetu je teško biti mladi profesionalac. Mnogi od vas rade više poslova samo kako bi preživeli do kraja meseca – ali san ne sme da trpi! Veliki broj istraživanja ističe vezu između lošeg sna i razvijanja anksioznosti i depresije, a dobar san je i osnov za fizički oporavak vašeg tela. Čak i uz dobru ishranu, ako ne spavate dovoljno, može se desiti da uzaludno trošite sate i sate u teretani. San prikuplja vašu energiju, podiže njen nivo i pomaže u stvaranju hormona rasta. Ako uspete da unesete dovoljno sati spavanja u vašu svakodnevnu rutinu – videćete veliki napredak!

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *