Napravite savršen LinkedIn profil - Men`s Health

Napravite savršen LinkedIn profil

Čak iako njihova pretraga počne na Google-u, završiće na LinkedIn-u jer će vaš profil da bude među prvim rezultatima, tako da bi trebalo da razmislite o tome šta stavljate na LinkedIn profil jer će vas to pozicionirati u budućnosti.

Morate biti jednako fokusirani na to da sa profila uklonite sve što će stajati “na putu” vašem uspehu. Želite da sve od sadržaja zadivi one koji donose odluke o vama.

Pogledajte i 10 reči koje odmah treba da izbrišete iz svog LinkedIn profila

Četiri stvari koje Forbes preporučuje da sklonite sa profila kako bi vas pozitivno ocenili:

POGREŠNE ILI NEBITNE POTVRDE

Izbrišite opise veština po kojima ne želite da vas znaju. Lični brending je da vas prepoznaju po jednoj stvari, a ne po njih hiljadu. Napravite listu svih veština koje su bitne za to ko ste i ko želite da budete i uverite se da prve tri potpuno reflektuju to kako želite da vas znaju.

Otkrijte i Kako pravilno napisati CV?

ISKUSTVO KOJE ODVRAĆA OD TEŽNJI TVOG BRENDA

Ako ste počeli karijeru u finansijama, a sada se bavite farmaceutskim istraživanja, na profilu treba da sklonite tu “drugačiju poslovnu prošlost”. Naravno, važno je da prikažete napredak u karijeri, ali to prethodno iksustvo organizujte u jednu grupu koja će predstavljati “karijerne početke” na primer.

FOTOGRAFIJE LOŠE REZOLUCIJE

Sve slike koje ste stavili trebalo bi da budu kvalitetne i odgovarajuće veličine. Sve suprotno bi moglo da ukaže da ne obraćate pažnju na detalje. Investirajte u profesionalnu naslovnu fotografiju koja će vas prikazati u najbojem svetlu. Izbegavajte sliku celog tela, dozvolite gledaocima da vide vašu facu.

Saznajte i Da li ćete ikada biti šef?

PISANJE TREĆE OSOBE

Pročitajte i  Neverovatna transformacija: Kako je Deni Mebli uspeo da smrša 64 kg i iskleše mišiće?

Suočimo se sa tim, svi znaju da ste sami napisali sažetak o sebi. Mnogo je bolje napisati u prvom licu nego se pretvarati da je neko drugi napravio taj sadržaj. Kada pišete u prvom licu stvarate komunikaciju između vas i čitalaca.

Izvor: bizlife

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *