Sila prirode: Vežbanjem protiv briga - Men`s Health

Sila prirode: Vežbanjem protiv briga

STRES

Prirodni lek: Kada život počne da vas šutira nemojte udarce primati opruženi na zemlji, već ustanite i potrčite- i to napolju. Petominutni džoging će poboljšati vaše raspoloženje i samopoštovanje. Ovakva reakcija je bolja od dugotrajnih stresnih briga koje će vas uništiti.

Recept: Pokušajte ovu vežbu za razbijanje stresa- zagrejte se pomoću petominutnog trčanja, zatim se bacite na sprint od 30 sekundi i na kraju hodajte jedan minut. Ponovite ovo 12 puta i bićete mirni kao Hindu krava.

Pogledajte i 5 STVARI KOJE FIT LJUDI ZNAJU

DEPRESIJA

Prirodni lek: Ako vam nagrnu tamni oblaci, navucite patike i prošetajte do čistijeg neba. Studija objavljena u časopisu American Journal of Preventative Medicine otkriva da, ako radite aerobne vežbe samo tri puta nedeljno, smanjićete simptome depresije za 47 odsto. ž

Recept: Kombinujte traku za trčanje, mašinu za veslanje i kros kantri spravi prilikom treninga i zadržavajte se na njima oko 30-35 minuta. Ove sprave troše najviše kalorija, a vitkiji izgled će vam podići raspoloženje.

Bez njih nema zdravlja: 7 namirnica za dugovečniji život

ASTMA

Prirodni lek: Istraživači iz ustanove British Thoracic Society kažu da je 70 odsto obolelih od astme osetilo napade onda kada su vežbali na hladnom vazduhu. Zbog toga je najbolje da ranojutarnje ili zimske treninge odradite u toploj teretani. A kad ste već tamo, svratite i na čas joge.

Recept: Rad objavljen u časopisu International Journals On Therapeutic Yoga otkrio je da tehnike dubokog disanja i zadržavanja daha koje se primenjuje u jogi povećavaju kapacitet pluća. Radite ih jednom ili dva puta nedeljno da biste sačuvali dah.

Misli i fizička aktivnost: O čemu razmišljamo dok trčimo?

NESANICA

Prirodni lek: Tri treninga sa tegovima nedeljno poboljšavaju kvalitet sna za 38 procenata, tvrdi istraživanje objavljeno u časopisu Journal od+f Sports Science And Medicine. Jutarnje gruvanje će vam dati sasvim dovoljno vremena da se opustite pre nego što odete u krevet.

Pročitajte i  10 najboljih vežbi sa medicinkom

Recept: Radite sledeće vežbe za bolju “dremku”. Vežbajte dve serije od po 10-12 ponavljanja na benču, zatim zadnju ložu, vežbe za ramena i biceps. Ove vežbe ne bi trebalo da traju duže od 30 minuta.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *