Visoka cena pesimizma - Men`s Health

Visoka cena pesimizma

OPTIMIZAM

Optimizam je kao mišić- ako ga redovno vežbate, nabildovaćete svoj pozitivan pogled na svet. Evo nekoliko esencijalnih koraka koje svake nedelje treba da primenjujete da oterate negativne misli.

REFLEKTUJTE O PROŠLOSTI

Setite se svojih dostignuća i onoga na šta ste ponosni. Tako ćete se podsetiti svojih mogućnosti da život učinite boljim.

Pogledajte i UZMITE PREDAH!

UŽIVAJTE U SADAŠNJOSTI

Pre spavanja, razmislite o tri dobre stvari koje su se dogodile tog dana. Postaći ćete svoj osećaj zahvalnosti i smanjiti nivo stresa.

ZAMISLITE BUDUĆNOST

Zamislite svoj bolji život (sa puno detalja) za pet godina. Onda se fokuirajte na ono što znate da možete već sada da postignete.

U stanju konstantnog nezadovoljstva, stresa i pesimizma dolazi do brojnih hemijskih reakcija u našem organizmu koje izuzetno negativno utiču na naše ključne organe.

KIČMENA MOŽDINA

Stresni signalse spušta niz vašu kičmenu moždinu i kroz čitav nervni sistem, dovodeći vaše organe u stanje uzbune.

Istraživanje potvrdilo: Evo zašto MORATE  da praštate

PLUĆA

Glatki mišićiu disajnim putevima se opuštaju. Disajni putevi se zbog toga šire, a disanje se ubrzava da bi odgovorilo povećanim zahtevima za kiseonikom.

SRCE

Stresni signali dovode do povećanja pulsa i krvnog pritiska a infinflamatorni molekuli poznati kao citokini, šire se krvotokom.

JETRA

Tokom priprema za fizičku reakciju, jetra počinje da razgrađuje glikogen u glukozu- što je nepotreban rad u slučaju da realna pretnja ili opasnost ne postoji.

Saznajte i Kako stres može ozbiljno da vas povredi?

BUBREZI I CREVA

Krvni sudovi koji vode do unutrašnjih organa se stežu, smanjujući proizvodnju  mokraće i usporavajući varenje- što je dobro samo ako treba da pobegnete ili se borite.

Pročitajte i  Kako da izbegnete zamor mišića
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *