PROBUDITE SE BOLJI - Men`s Health

PROBUDITE SE BOLJI

VAŠ UM – OTRESITE SE BRIGA SA POSLA

Isključite svoj smartfon po rasporedu sati i to pre nego što odete na počinak. Studija sa Univerziteta Severni Ilinois pokazala je da ljudi koji na spavanje ne odlaze pregledajući mejlove i odgovarajući na poruke spavaju bolje od onih koji su non stop onlajn.

Prava formula: Koliko nam je vode zaista potrebno?

VAŠE OČI – SAČUVAJTE SVOJ VID NA VREME

Revijalna studija sprovedena u Austriji, pokazala je da spavanje na stomaku može povećati pritisak očne tečnosti, što može dovesti do glaukoma i slabovidosti. Spavajte na leđima, osim ako nemate apneje u snu. U tom slučaju, najbolje je da spavate na desnoj strani.

VAŠI ZUBI – PRESKOČITE ISPIRANJE

Pljuvačka ispira bakterije i kupa vaše zube u mineralima koji obnavljaju gleđ. Ali dok spavate, luči se manje pljuvačke, kaže stomatolog Merilin Routen, istraživač sa Univerziteta Vašington. Pre odlaska na spavanje operite zube pastom koja sadrži fluorid. Zatim je ispljunite ali nemojte ispirati usta. Tako će na vašim zubima ostati zaštitni sloj fluorida.

Pogledajte i Brak je zdrav!?

VAŠA KOŽA – ISPEGLAJTE BORE

Kako biste sačuvali mladalački izgled, koristite kremu koja sadrži vitamin C ili još bolje neki proizvod od modernih seruma za kožu. Dermatolozi veruju da noćna krema mnogo važniji saveznik za negu od one dnevne.

VAŠE SRCE – TABLETICE PRED SPAVANJE

Holandski naučnici kažu da uzimanje 100 miligrama aspirina pred spavanje, smanjuje rizik od pojave ugrušaka u jutarnjim satima. Rizik od srčanog udara kod muškaraca je najizraženiji ujutu, zbog čega ovo zvuči kao dobra strategija da bi se ta opasnost otklonila.

Saznajte i Hranom do lepše i zdravije kože

Pročitajte i  Prosečne dužine penisa u svetu: Gde su Srbi na toj listi?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *