Unapredite svoju memoriju - Men`s Health

Unapredite svoju memoriju

Da li vam se često događa da zaboravite važne činjenice ili obaveze koje treba da uradite? Da li ste primetili da zaboravljate imena ljudi u najgorem trenutku ili vam se dogodilo da ste sami sebi postavili pitanje, da znate odgovor ali imate problem da ga pretvorite u smislenu celinu? Ovo su najčešći primeri kada je dobra memorija veoma važna.

Pamćenje je mnogo više od pustog sećenja na neke trivijalne stvari iz prošlosti. Dobra memorija je važna veština koja se itekako može razviti i unaprediti. Bilo da je reč o pamćenju važnih statističkih podataka tokom poslovnih sastanaka ili u slučaju da želite da impersionirate nekoga sa pamćenjem nekih citata i zanimljivih činjenica, vaša sposobnost dobrog pamćenja je uvek važna prednost u svim životnim okolnostima.

Ljudi sa dobrom memorijom se često doživljavaju kao obrazovani, pametni, kompetentni i pouzdani. Postoje i brojne tehnike uz pomoć kojih možete razviti sposobnost da pamtite stvari i da to primenite u praksi.

Ubrzajte rad mozga: 7 načina da drastično poboljšate svoje pamćenje

VODITE RAČUNA O ZDRAVLJU

Osnova dobrog pamćenja leži u zdravom umu i telu. Ne možete očekivati da vaš mozak radi na najbolji način ukoliko ne vodite računa o stvarima koje unosite u organizam.

JEDITE KVALITETNO

Vodite računa da unosite adekvatne količine vitamina, uključujući folnu kiselinu, vitamin B12 i antioksidante. Ovi esencijalni elementi su veoma važni za “oštrinu” uma. Ukoliko je potrebno možete uzimati vitaminske suplemente kao što su huperzin A, omega 3 masne kiseline, acetilkarnitin i vitamin E.

Pogledajte i Seks poboljšava pamćenje

HIDRATACIJA

Većina nas je dehidrirana a da toga nismo ni svesni. Kada ne unosite dovoljno vode vaše telo i um postaju slabiji i umorniji. Voda utiče da crvena krvna zrnca budu aktivnija što će vam pružiti više energije.

Pročitajte i  Šta će vam se dogoditi ako godinu dana jedete samo krompir?

ADEKVATAN SAN

Dok spavamo naš mozak se regeneriše. Studije su pokazale da je našem mozgu potreban san da novonastalu memoriju pretvori u dugotrajnu.

SMANJITE UTICAJ STRESA

Stres ima brojne negativne efekte na naše zdravlje a smim tim i na naše pamćenje i sposobnost učenja. Uz pomoć određenih tehnika opuštanja, vizualizacije i pozitivnog razmišljanja možete efikasno smanjiti nivo stresa.

Prava formula: Koliko nam je vode zaista neophodno?

IZBEGAVAJTE CIGARETE

Izbegavajte cigarete i limitirajte unos kofeina i alkohola. Od velike važnosti je i fizička aktivnost koja unapređuje moždanu sposobnost.

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *