Zdrava ishrana: 7 namirnica koje snižavaju krvni pritisak - Men`s Health

Zdrava ishrana: 7 namirnica koje snižavaju krvni pritisak

BELI PASULJ

U pasulju se nalazi značajna količina kalcijuma, magnezijuma i kalijuma koja blagotvorno deluje na snižavanje krvnog pritiska. Pasulj možete jesti u obliku variva, od njega raditi supe, dodavati ga salatama, ili pripremiti pire.

Pogledajte i Prirodan način da pobedite visok pritisak!

JOGURT

Ovaj mlečni proizvod je odličan izvor kalcijuma i drugih minerala koji pozitivno deluju na ljudsko zdravlje. Jogurtom započnite dan, ali ga iskoristite i za pripremu niskokaloričnih umaka za salatu i mesna jela.

KIVI

Osim što obiluju vitaminom C, kivi će vam pomoći u snižavanju krvnog pritiska. Najbolje ga je jesti svežeg u sklopu voćnih salata.

Saznajte i 5 razloga da češće jedete beli pasulj

BRESKVE

Breskve su mnogima omiljeno letnje osveženje. Dobro je znati i da sadrže mnoštvo hranjivih vitamina i minerala dobrih za ljudsko zdravlje. Najbolje bi bilo da ih jedete sveže ili od njih pripremate smoothieje.

BANANE

S jednom srednje velikom bananom zadovolji ćete 12 posto dnevnih potreba za kalijumom. Ovo egzotično voće je i odličan saveznik u borbi protiv stresa. Najbolje od svega? Kada banana postane tamna i prezrela, ne morate je bacati. Zamrznite ju u frižideru i od nje napravite ledeni desert.

Otkrijte i 10 najboljih namirnica koje podstiču sagorevanje masti

KELJ

Ovo lisnato povrće nazivaju superhranom jer ima mnogo vrijednih antioksidanata, a istovremeno vrlo malo kalorija. Mladi kelj najbolje je jesti u vidu salate.

BROKOLI

Sto grama kuvanog brokolij na pari zadovoljit će 6 posto dnevnih potreba za kalcijumom, 8 posto za magnezijumom i 14 posto za kalijumom. Ovo povrće obiluje i antioksidantima koji čuvaju zdravlje, pa ga svakako treba što češće uvrštavati na jelovnik.

Izvor: punkofer.hr

Pročitajte i  Šta se zaista krije u vašoj pasti za zube?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *