MALE TAJNE ISKUSNIH FRAJERA: 8 namirnica za besprekorni izgled kože i kose - Men`s Health

MALE TAJNE ISKUSNIH FRAJERA: 8 namirnica za besprekorni izgled kože i kose

Uticaj hrane koju jedemo na naš organizam je nesumnjivo ogroman. Takav slučaj je i sa kožom koja je najveći organ u ljudskom telu koja zahteva spoljnu i unutrašnju podršku kako bi ostala zdrava.

To u praksi znači da pored preparata za negu na bazi vitamina i minerala treba da konzumirate namirnice bogate sličnim nutrijentima. Izbegavajte proizvode pune toksina i sintetičkih hemikalija, kao i hranu koja će povećati upalne procese u telu i ubrzati proces starenja. Najbolje rešenje su sveže prirodne namirnice koje zahtevaju minimalnu obradu.

Pogledajte i Šta će vam se dogoditi ako svako jutro pojedete kašiku maslinovog ulja?

MASLINOVO ULJE

Zbog velike količine antioksidanata i zdravih masti koje u sebi sadrži maslinovo ulje, korist će imati vaša koža u vidu smanjenja iritacija i uklanjanja tamnih krugova oko očiju. Ovo ulje takođe sprečava proizvodnju dihidrotestosterona koji je odgovoran za opadanje i proređivanje kose.

Statistike su pokazale da ljudi koji uzimaju dve kašike maslinovog ulja dnevno imaju za 31 procenat manje šansi od pojave isušene kože za rasliku od onih koji ne praktikuju korištenje ovog ulja.

CITRUSNA VOĆA

Pomorandža i grejfrut su prepuni vitamina C, a kao antioksidant zaštitiće vašu kožu od slobodnih radikala koju stvaraju bore. Prema podacima studije magazina American Journal of Clinical Nutrition, ljudi koji jedu namirnice bogate vitaminom C imaju manje bora od onih koji nemaju tu naviku. Tu su i tamna voća koja pospešuju proizvodnju kolagena koji utiče na krvne sudove i kvalitet kože.

Otkrijte i 8 fantastičnih razloga da češće pijete sok od cvekle

INTEGRALNE ŽITARICE

Namirnice bogate šećerom kao što su prerađeni ugljeni hidrati utiču na organizam da proizvodi više insulina i pojača rad hormona androgena koji deluje na žlezde da proizvode više ulja i tako zapušavaju pore što utiče na zdravlje najvećeg organa. Umesto belog hleba koristite onaj integralni, a umesto šećernih cerealija one zdravije od integralnih žitarica.

Pročitajte i  5 znakova da vam nedostaje vitamin C

LOSOS

Omega 3 masne kiseline smanjuju rizik od nastanka srčanih oboljenja. Ovaj zdravi nutrijent u najvećim količinama se može naći u lososu i ima svojstva koja deluju antiupalno, smanjujući rizik od pojave akni i drugih kožnih oboljenja. Omega 3 masti pomažu radu srca a rezulteti su pokazali da će i vaša kosa imati korista od nje.

Pročitajte i 10 nepravedno zapostavljenih izvora proteina

ODREZAK

Crveno meso je bogato proteinima, što će pomoći vašem telu da proizvodi više kolagena koji deluje na elastičnost i čvrstinu kože. S obzirom da je crveno meso s druge strane puno holesterola, ograničite unos istog na jednom nedeljnom. Slične efekte uz manje opasnosti od holesterola imaju namirnice poput ćuretine i nemasne morske ribe.

OSTRIGE

Ostrige sadrže cink, mineral koji folate kose čini jačim. Takođe štiti membrane ćelije dajući neophodnu čvrstoću kože. Ljudi koji imaju manjak cinka često imaju problema sa crvenilom kože. Cink u sebi ima i elemente selena, minerala koji kožu štiti od sunčeve aktivnosti i sprečava rak kože.

VODA

Postojana hidratacija je najlakši način da očuvate zdravlje svog tela. Dobra hidratacija utiče na brzu tranziciju nutrijenata u naše ćelije i otklanjanje toksina iz organizma. Za dodatno zdravlje zeleni čaj i nekoliko kriški svežeg voća će vam pomoći da uklonite smeđe mrlje i ojačate kožu.

Saznajte i 8 razloga da jedemo crveno meso

BROKOLI

Najvažniji element u borbi protiv nastanka akni je vitamin A, koga u obilju ima najviše ima u brokoliju. Ima ga takođe u šargarepi i spanaću. Limitirajte njegov unos na 10,000 IU jedinica dnevno, jer u većim količinama vitamin A može biti toksičan.

D.R.

*Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/



Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *