NE VERUJTE SVEMU ŠTO ČUJETE: 5 najvećih mitova o metabolizmu - Men`s Health

NE VERUJTE SVEMU ŠTO ČUJETE: 5 najvećih mitova o metabolizmu

Ako vremenom vaše telo više ne može da održi korak kao što je nekada moglo, moguće da je vašem metabolizmu potrebno buđenje. Ali, ako mislite da znate sve o prirodnoj pećnici vašeg tela, grešite! 

Predstavljamo vam pet mitova o metabolizmu:

1. METABOLIZAM NEMINOVNO USPORAVA TOKOM GODINA

Postoje određene posledice starenja protiv kojih ništa ne možete da preduzmete (barem ne još). Međutim, ako redovno vežbate i održavate kilažu pod kontrolom, vaš metabolizam se može meriti sa prosečnim dvadesetogodišnjakom, čak i ako uđete u petu ili šestu deceniju života, piše Men’s Journal.

 Saveti: JEDNOSTAVNO I EFIKASNO: 6 jutarnjih navika koje ubrzavaju mršavljenje

2. SVE VRSTE REDOVNOG VEŽBANJA MOGU DA ODRŽAVAJU NORMALAN METABOLIZAM

Za zdrav metabolizam – mišićna masa je nužnost. Trčanje, biciklizam i hodanje u velikom meri utiču na održavanje kondicije i održavanja normalnog metabolizma, ali najveći uticaj ima porast fizičke snage. Mišići sagorevaju šećere, održavajući njihov nivo pod kontrolom i sprečavajući pojave bolesti, poput dijabetesa.

Pogledajte: Gradi mišiće i topi masne naslage: Sve što ste želeli da znate o whey proteinu 

3. MRŠAVIJI LJUDI IMAJU BRŽI METABLIZAM

Možete biti normalne težine i imati sporiji metabolizam od teže osobe iste visine. Težina ne određuje brzinu metabolizma, na njega utiče samo količina mišića. Ako ste mršavi, sa malom mišićnom masom, velike su šanse da vam je i metabolizam spor.

Saznajte: Zbog ovoga se gojite: 14 grešaka koje pravimo svakog jutra

4. GOJAZNI LJUDI NEMAJU VELIKU MIŠIĆNU MASU

Greška! Ljudi sa većom kilažom razvijaju svoje mišiće, iako se to ne vidi pod slojevima sala. Pri mršavljenju, gojazniji ljudi gube i dobar deo mišićne mase, što utiče na usporavanje metabolizma – čineći održavanje nove težine još težim.

Pročitajte i  8 načina da sprečite erektilnu disfunkciju

5. FIZIČKA AKTIVNOST SAGOREVA NAJVIŠE KALORIJA

Još jedna široko rasprostranjena zabluda. Najveći broj kalorija tokom dana biva potrošeno na osnovne životne procese (disanje, varenje, rad organa…). Sa druge strane, vežbanjem smo u mogućnosti da kontrolišemo koliko kalorija želimo da sagorimo.

*Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/


Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *