SUPERHRANA ZA NAJSNAŽNIJE: 6 najboljih namirnica za zdravlje svakog muškarca - Men`s Health

SUPERHRANA ZA NAJSNAŽNIJE: 6 najboljih namirnica za zdravlje svakog muškarca

I pored toga što vodite računa o ishrani i redovno odlazite u teretane i vežbate, obratite pažnju na ovih 6 namirnica koje će vas i zaštititi od eventualnih zdravstvenih problema, koje pogađaju muškarce (erektilna disfunkcija, depresija, oporavak mišića nakon treninga, neplodnost, kognitivno oštećenje).

Naravno, ovo ne znači da treba da se rešite svih ostalih namirnica, već je bitno da imate dugoročan cilj, a to je da se u svom telu osećate dobro i zdravo, u čemu će konzumiranje ovih namirnica sigurno pomoći.

Saznajte i 18 najboljih namirnica za zdravlje penisa

OSTRIGE

Morski specijalitet koji sadrži cink više nego bilo koja druga namirnica. Cink u organizmu muškarca sprečava probleme sa potencijom i prostatom i zato je veoma bitno konstantno, na dnevnom nivou, unositi cink ili kroz suplemente ili kroz hranu koja sadrži cink, kao ostrige, jer ljudski organizam prirodno u sebi ne sadrži i ne čuva cink.

DIVLJI LOSOS

Manjak vitamina D može da dovede do problema sa erekcijom. Zato je vrlo bitno unositi viitamin D u dovoljnim količinama, jer on smanjuje rizik od problema s erekcijom tako što pomaže u smanjenju vaskularnih oštećenja prouzrokovanim upalom istih.

Otkrijte i Užina koju ćete obožavati: Kombinacija namirnica za brzu izgradnju mišića!

ORASI

Orasi su odličan izvor omega 3 masnih kiselina, antioksidanata i fitohemikalija koji su dobra hrana za mozak. Ovi superhranljivi sastojci pomažu i u odbrani organizma od depresije i stresa koja je normalna pojava u prosecu starenja.


ČOKOLADNO MLEKO

Momci koji su redovni posetioci teretana znaju koliko je bitno telo i mišiće nahraniti posle intenzivnog vežbanja. Vrlo je bitno držati se rutine koja pomeže pri oporavku mišića. Čokoladno mleko je idealno i lako dostupno piće za oporavak rekreativnih i profesionalnih sportista. Mleko koje sadrži manje masti obezbeđuje dovoljno potrebne tečnosti i natrijuma prilikom oporavka od treninga.

Pročitajte i  5 najgorih mogućih načina da se pripremite za trening

Savet glasi: Popijte čašu čokoladnog mleka odmah nakon treninga i još jednu nakon 2 sata.

VOĆE I POVRĆE

Voće i povrće bogato je vlaknima i pomaže u očuvanju zdravlja, u borbi protiv umora i održava dobar osećaj u telu. Dokazano je da je muškarcima potrebna mnogo veća dnevna količina ovih vlakana nego ženama, pa se savetuje da tanjir prilikom obedovanja bude ipunjen sa dosta povrća i voća.

Saznajte i Fantastičan dezert za veće mišiće: Energetske kuglice koje se ne peku

DODATAN SAVET

Znamo koliko je teško početi i fokusirati se na promenu ishrane, zato je veoma bitno ne kretati naglo, već polako, korak po korak, dodajte, menjajte ishranu, tako nećete biti nesrećni niti ćete krizirati, već ćete svoj organizam polako naviknuti na zdravu hranu.

Budite krajnje jednostavni. Nemojte se opterećivati brojanjem kalorija prilikom svakog obroka, fokusirajte se na raznovrsnost hranljivih sastojaka, njihovu boju i svežinu.

Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> https://www.instagram.com/menshealthsrbija/

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *