Ne možete da hodate od žestoke upale mišića? Ovih 5 stvari će vam sigurno pomoći! - Men`s Health

Ne možete da hodate od žestoke upale mišića? Ovih 5 stvari će vam sigurno pomoći!

Krenuli ste sa novim fitnes programima, kao što su TRX i krosfit i nakon prvih treninga osećate ozbiljnu upalu mišića. Doslovno ne možete da podignete ruku, a vaši kvadricepsi i listovi su tvrdi poput kamena. Za razliku od profesionalnih sportista, rekreativci nemaju hi-tech opremu za oporavak poput vrućih kadi, krioterapijske komore ili električne stimulatore koji otklanjaju bol iz mišića, piše Men’s Fitness.

Na svu sreću postoje i jednostavni prirodni lekovi koji su vrlo delotvorni i koji svako može da isproba u slučaju upalnih procesa u mišićima

Pogledajte i 8 najboljih načina da se oporavite nakon teškog treninga

SOK OD VIŠANJA

Prema jednoj studiji objavljenoj u magazinu Scandinavian Journal of Medicine and Science in Sports, sok od višanja je vrlo delotvoran u slučaju mišićnih upala.

Antioksidanti u višnjama koji se zovu antocijani pomažu u sprečavanju upalnih procesa u organizmu. U danima kada imate jače treninge, obavezno pijte sok od višanja.

KAFA

Jutarnja kafa koju konzumirate ne samo da će vas razbuditi, već će biti vaš saveznik u treningu. Studije su pokazale da kafa smanjuje osećaj umora u mišićima. Uprkos uvreženim medicinskim preporukama, fitnes trener En Kulc autorka bestselera “Eat Right for Life” preporučuje dve šoljice kafe pre treninga. Zahvaljujući kofeinu popravićete svoju koncentraciju i povećati nivo energije.

Otkrijte i Rešite se upale mišića na potpuno prirodan način

LED

Tretmani u toplim kadama daju bolje inicijalne rezultate, ali varijanta oporavka mišića sa ledom se pokazala kao najefikasnija. Tople kupke obezbeđuju sveukupno opuštanje mišića i umereno otklanjanje bola, dok led sprečava dalje oštećenje mišića i ubrzava proces oporavka.

ARNIKA/BRĐANKA

Arnika je biljka koja ima svojstva ublaživanja bola slična svojstvima leka ibuprofena. Ova biljka se može nanositi na kožu ili se koristiti u vidu gela i pomaže u otklanjanju upala i otoka.

Pročitajte i  Povećajte izdržljivost u svakodnevnom životu

DUBINSKA MASAŽA TKIVA

Kvalitetna masaža nakon treninga pomaže u poboljšanju protoka krvi do mišića i ubrzava proces otklanjanja upalnih hemikalija koje izazivaju zamor.

Otkrijte i 7 namirnica koje sprečavaju upalu i sagorevaju masti

Masaže različitih mišićnih grupa otklanjaju bol i zapaljenja. Takođe možete i sami da odradite masažu bolnih mišića tako što ćete koristiti elektronske masažere ili tenisku lopticu.

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *