Poboljšajte imunitet svakim zalogajem: 7 neobičnih trikova da povećate unos vitamina C - Men`s Health

Poboljšajte imunitet svakim zalogajem: 7 neobičnih trikova da povećate unos vitamina C

Vaš imuni sistem nije mišić, ali bi trebalo da mu posvetite pažnju kao da jeste. Kao što veliki fokus stavljate na vežbanje, ishranu i spavanje, isto tako morate učiniti sve da biste izbegli prehlade i grip. U tome vam najviše može pomoći izbalansirana ishrana koja će ojačati vaš imunitet, piše Men’s Fitness.

I dok određeni principi ishrane pomažu u sticanju snažnih mišića, konzumiranje redovnih obroka bogatih različitim nutrijentima može vam pomoći da izbegnete prehlade. Dodajući u ishranu vitamine koji jačaju imunitet poput vitamina C i B6 ojačaćete svoj organizam. Jedini problem leži u činjenici da se ti vitamini ne zadržavaju dugo u telu, pa je vrlo verovatno da se vitamin C koji ste uzelu ujutro neće zadržati u vašem telu do večeri.

Pogledajte i Kada vam padne imunitet, ova hrana je vaš najbolji saveznik

Međutim, da bi naš imunološki sistem ostao snažan potrebno je da vitamine unosimo tokom celog dana. Mnogi kao rešenje vide unos različitih suplemenata, ali nema tačnih podataka da to zaista deluje na naš organizam. Kao najefikasniji vid jačanja imuniteta pokazala se hrana obogaćena vitaminom C. To ne znači da treba da ispijate litre soka od pomorandže tokom čitavog dana.

Umesto toga dovoljno će biti da primenite neke jednostavne trikove koje ćete uvrstiti u vašu ishranu i time poboljšati imunitet u toku svakog obroka:

CRNI PASULJ

Kuvajte malo crnog pasulja u soku od narandže da biste dobili jači ukus i više vitamina C.

POVRĆE

Dinstajte povrće s sokom od pomorandže umesto putera i smanjite nivo zasićenih masti.

Saznajte i Neobičan način da ojačate imunitet za samo 15 sekundi

PIRINAČ

Koristite sok od pomorandže umesto vode kada pripremate pirinač ili druge žitarice.

Pročitajte i  Ovi znakovi na telu otkrivaju da treba posetite lekara

SOSEVI

Izbegavajte kisele i soseve od belog luka i umesto toga koristite kombinaciju soka od pomorandže i jogurta.

DRESING ZA SALATU

Pripremite zdravu verziju dresinga za salatu tako što ćete u trećinu tegle staviti sok od pomorandže, a zatim dodati balzamiko sirće dok se tegla ne napuni. Potom dodajte kašiku senfa i kašičicu meda, pa sve pospite sa malo soli i bibera.

Otkrijte i 4 načina da izbegnete prehladu

PRELIV

Izblendajte avokado, dodajte so, sok od pomorandže i maslinovo ulje i napravite ukusan preliv kao dodatak grilovanoj ribi.

UKUSAN DEZERT

U čašu stavite sok od pomorandže i soda vodu, a potom dodajte kuglu nemasnog smrznutog jogurta i dobićete zdrav i ukusan dezert

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *