3 životne navike koje "brišu" ljubavne jastučiće - Men`s Health

3 životne navike koje “brišu” ljubavne jastučiće

VIŠE SNA

San je izuzetno važan u slučaju gubljenja kilograma. Kada manje spavamo naši hormoni brže rade što znači da će to uticati na našu kilažu. Naš metabolizam se usporava da bi sačuvao energiju, a apetit raste.

Zato imamo potrebu za hranom bogatom ugljenim hidratima i mastima, jer u našem telu proizvode lučenje serotonina- hormona zadovoljstva. Spavajte između 7 i 8 sati tokom noći.

5 zdravih navika: Šta fit ljudi rade nakon posla?

OPORAVAK KAO PRIORITET

Najveća greška kod ljudi koji pokušavaju da skinu masne naslage sa stomaka su prestriktne dijete koje iscrpljuju i previše vežbanja. U nekim slučajevima ove navike vode ka zadržavanju masnih naslaga i konstantnom stimulisanju hormona stresa kortizola. Promenite svoj mentalitet i trenirajte poput sportista, a odmor će vam pomoći da ostvarite ciljeve i popravite koncentraciju.

UBRZAJTE METABOLIZAM

Kada se ujutro probudite, pre nego što uzmete hranu popijte 470 mililitara vode sa sokom pola svežeg limuna. Ovaj napitak će pokrenuti vaš digestivni sistem.

Pogledajte i Koliko treba da prođe od večere do odlaska u krevet?

D.R.

Pročitajte i  Tetrisom protiv loših navika
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *