Vežbe za bolje rezultate - Men`s Health

Vežbe za bolje rezultate

Ima nešto u tome kad kažete nekom dižem stotku na mrtvom dizanju, čak je nekad bolje nego dizanje iz benča. Što nas opet dovodi do pitanja, šta da radite kako bi postali i vi jedan od hvalisavaca iz teretane?

KAKO DA POBOLJŠATE REZULTATE
Odgovor je više nego jednostavan. Usredsredite se na tehniku. Najčešća greška koju ljudi prave kod ove vežbe jeste da previše savijaju leđa i da naginju ramena preko ose tegova.Zato vodite računa da vam leđa ostanu prirodno povijena, a ramena iza ose tegova jer ćete tako potpuno zaposliti lanac stražnjih mišića (kolena, zadnjicu, leđa).

Svoj rezultat možete da poboljšate i tako što ćete pomenutu grupu mišića ojačati posebnim vežbama, recimo vežbom
“dobro jutro”. U pitanju je bezbedna i efikasna vežba, naravno, ako je izvodite pravilno i ako napredujete postepeno. Dok sasvim ne savladate pokrete, izvodite vežbu samo sa šipkom, dakle, bez tegova. Šipku položite na ramena, a zatim, u skladu sa napretkom, povećavajte težinu. Počnite sa dve ili tri serije sa po četiri do šest ponavljanja. Ovu vežbu radite posle čučnjeva ili mrtvog dizanja.

DOBRO JUTRO
Položite na ramena laki teg, dovoljna vam je i prazna benč šipka. Kolena treba da su blago savijena, a leđa
u prirodnom luku.

Potisnite zadnjicu unazad i savijajte se u kukovima dok vam grudi ne budu paralelne sa podom. Zatim zategnite mišiće zadnjice, potisnite bokove prema napred i podignite trup u početni položaj. Pogledajte kako se izvodi dobro jutro vežba…

Pročitajte i  6 najboljih vežbi za leđne mišiće
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *