Kako do vitke linije: 8 stvari koje morate da znate o mršavljenju - Men`s Health

Kako do vitke linije: 8 stvari koje morate da znate o mršavljenju

Ne znate kako da se rešite svog pivskog stomaka? Mi ćemo vam pomoći da to uradite brzo, bez brojnih dijeta i paklenih treninga u teretani. 

MORATE DA SPAVATE VIŠE

Isključite alarm za buđenje i pokušajte da pomerite vreme buđenja. San je veoma važan, a studije su pokazale da ćete trošiti tri puta manje masnih naslaga ukoliko ne provodite dovoljno vremena spavajući. Sve zbog toga što mozak koristi 20 procenata energije tela, a tokom REM faze sna siva masa mozga radi jače nego inače i tako troši više kalorija. Uz to rano ustajanje će uticati da brzo veoma ogladnite. Studija objavljena u magazinu Journal of Clinical Endocrinoloy and Metabolism otkrila je da manje od šest sati sna utiče na mozak tako što smanjuje lučenje hormina leptina koji na daje osećaj sitosti, i povećava dejstvo grelina hormona gladi.

Pogledajte i Želite savršene trbušnjake? 

TRENIRAJTE MANJE DA SKINETE VIŠE KILOGRAMA

Da, dobro ste pročitali, potrebno je da trenirate manje, a studija magazina American Journal of Physiology iznenadila je sve podacima da svakodnevni tridesetominutni treninzi tope 100 procenata više masti u periodu od 13 nedelja nego visokointenzivni treninzi u trajanju od 60 minuta. Zašto? Naime, naučnici smatraju da ljudi radeći kraće treninge imaju veću motivaciju da pruže sve od sebe nego u slučaju dužih sesija. Vežbe u ovom tridesetominutnom treningu radite u 10 ponavljanja i veoma malim pauzama:

  • Vežba 1: MOST ZADNJOM LOŽOM 
  • Vežba 2: JEDNORUČNI POTISAK S RAMENA KETLBELOM 
  • Vežba 3: SIDE JACK KNIVES

NE MOŽETE DA TARGETIRATE GUBLJENJE KILOGRAMA

Prestanite da radite sve te brojne trbušnjake i skoncentrišite se ne samo na skidanje masnih naslaga sa stomaka već svih delova tela. Varijacija trbušnjaka sa savijenim kolenima zahteva pogonsko gorivo (masne naslage) koje će vaši mišići uzimati sa svih delova tela kako bi obavljali vežbu, a ne samo iz predela dijafragme. Ako stvarno želite da se rešite suvišnih kilograma izbegavajte izolacione vežbe poput biceps pregiba i radite vežbe koje zahtevaju rad velikog broja mišićnih grupa. Na taj način vaše telo će započeti proces topljenja masnih naslaga.

Pročitajte i  Možete li da uradite ove tri vežbe za manje od 4 minuta?

Otkrijte i 10 treninga koji topi salo sa stomaka

UBRZAJTE SVOJ METABOLIZAM VEOMA LAKO

Čak iako ste početnik obavezno radite tri sesije nedeljno sa malim težinama koje će dvostruko ubrzati potrošnju kalorija dok se odmarate. Važnije od samog načina treniranja u teretani je kako ćete pokrenuti rad metabolizma koji će pokrenuti procese topljenja masti.

KAKO VAM PISANJE MOŽE POMOĆI DA IZGUBITE KILOGRAME?

Pod tim ne mislimo na bilo kakvo pisanje. Prema studii magazina Psychological Science provođenje pet minuta dnevno stavljajući na papir ciljeve koje želite da dostignete može vam pomoći, jer će se kod vas pojaviti osećaj da imate veću kontrolu nad svojim životom.

ČOKOLADA KAO SAVEZNIK DO VITKOG STRUKA

Rezultati istraživanja sa Univerziteta Lakvila u Italiji su pokazali da između 100 i 200 grama čokolade pomaže pri insulinskoj osetljivosti. A to u praksi znači da će vaše telo koristiti energiju iz vaše hrane umesto da je skladišti u obliku masnih naslaga. Crna čokolada sadrži hemikalije koje uzrokuju taj efekat.

Saznajte i 9 razloga zbog kojih vam je metabolizam usporen

KONZUMACIJA MASTI NE ZNAČI DA ĆETE BITI GOJAZNI

Zdrave masti u hrani kojih ima u namirnicama poput lososa su ključne u prevenciji zgrušavanja krvi i boljeg srčanog rada. Avokado je namirnica koja smanjuje osećaj gladi u narednih nekoliko sati za čitavih 28 procenata. Ne bi trebalo da izbegavate različite vrste masti, jer su rezultati pokazali da je upravo nedostatak ovog nutrijenta uzročnik epidemije gojaznosti.

GUBITAK KILOGRAMA ĆE OJAČATI VAŠU SNAGU VOLJE I RAD MOZDA

Novo istraživanje sa Univerziteta Manitoba je javnosti obelodanilo podatke u kojima se sugeriše da su gojazniji ljudi manje inteligentni od onih vitkijih. Tu svoju tezu potvrđuju činjenicom da ljudi koji učestvuju u skidanju kilograma utiču na mozak jačajući volju, motivaciju i donošenje odluka. Kroz transformaciju svog tela veliku korist pored mišića imaće i vaš mozak.

Za celo telo: Najteži trening šipkom ikada?

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *