Smršajte i izgradite mišiće: 6 suplemenata koje treba da probate - Men`s Health

Smršajte i izgradite mišiće: 6 suplemenata koje treba da probate

Otkrijte i Da li BCAA suplementi zaista pospešuju vaš trening?

BCAA AMINO-KISELINE

Ukoliko osećate zamor u mišićima posle napornih treninga, ali i dalje ne gubite masne naslage pravo rešenje za vas su BCAA amino-kiseline. Istraživači sa Univerziteta Birmingem su u jednoj studiji otkrili da upravo ovaj suplement znatno smanjuje zamor u mišićima, dok je istraživanje naučnika z Brazila otišlo korak napred i otkrilo kako BCAA suplementi pored brojnih koristi tope više masti nakon vežbanja, piše Men’s Fitness.

Doživeti stotu: 10 suplemenata koji će vam produžiti život

KREATIN

Želite da izgradite snagu i izdefinišete mišiće? Probajte kreatin. Grupa kanadskih istraživača sproveli su osmonedeljnu studiju u kojoj su dokazali da je faktor rasta (IGF-a) sličan insulinu, koji je poznat po proizvodnji anaboličkih efekata kod odraslih, povećan za 20 procenata kod ljudi koji su koristili kreatin i trenirali. Morate voditi računa da ne uzimate prevelike količine jer će doći do kontra-efekta, a stručnjaci preporučuju 3 grama kreatina dnevno.

Saznajte i Ovo su najbolji suplementi kreatina

PROTEIN U PRAHU I PROTEINSKE ŠTANGLICE

Svaki fitnes ekspert će vam reći da je uzimanje proteina pre i posle treninga vrlo važno za stimulisanje mišićnog rasta. Pod tim ne mislimo na obilje nezdrave brze hrane, već na nutritivne čokoladice prepune kvalitetnih proteina koje obezbeđuju osnovne masti i ugljene hidrate. Ukoliko imate malo više vremena nakon treninga, napravite jedan osvežavajući proteinski šejk.

Pogledajte i 5 najvažnijih suplemenata za muškarce

KONJUGOVANA LINOLNA KISELINA

Mislite da su sve masti loše? Razmislite još jednom. Konjugovana linolna kiselina (CLA) u sebi sadrži omega-masne kiseline, koje su poznate kao dobre masti. Istraživanje koje je urađeno na Univerzitetu Viskonsin otkrilo je da upravo ovaj suplement pomaže u borbi protiv masnih naslaga i očuvanju mišićnog tkiva. Vodite računa da omega masne kiseline unosite u organizam putem hrane ili suplemenata.

Pročitajte i  Šta je dekstroza?

Saznajte i 9 najmoćnijih biljnih suplemenata

GLUTAMIN

Da li imate osećaj hroničnog umora nakon određenog broja treninga? Glutamin je suplement koji smanjuje upalne procese i rizik od mogućih infekcija. Takođe pomaže i u stimulaciji mišićnog rasta regulišući glikogen koji je presudan u podizanju energije neophodne za trening.

Otkrijte i Prirodni suplementi koji povećavaju nivo testosterona

MULTIVITAMINI

Morate da slušate svoje telo, a ono će vam reći da vaš posao crpi dosta vaš organizam, uključujuću vitamine koji su neophodni za dobro zdravlje.

Statistike su pokazale da veliki broj ljudi koji snažno trenira da bi sačuvao formu, često ima deficit vitamina. Zato su multivitamini najbolji lek. Počnite dan sa uzimanjem ovih suplemenata i to obavezno u propisanim količinama.

Pročitajte i 6 stvari koje niste znali o suplementima

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *