Savršena figura za 30 dana: 10 trikova za brže mršavljenje - Men`s Health

Savršena figura za 30 dana: 10 trikova za brže mršavljenje

MOTIVACIJA

Najvažniji razlog da izgubite težinu treba da bude motivacija. Trebalo bi da ona dođe iznutra, moramo da verujemo da možemo izgubiti težinu i poboljšati kvalitet sopstvenog života, da živimo zdravo i srećno, ne zato što želimo da idemo u korak sa nekim ili da izazivamo druge, piše Stvarukusa.

NAPRAVITE SVOJ CILJ

Prvo, važno je da verujete da ćete početi da gubite na težini postepeno u roku od mesec dana i da ne treba očekivati preko noći čuda. Na ovaj način čak iako ne pokažete napredak vi ćete i dalje biti motivisani da nastavite, a vaš trud će početi da daje rezultate.

Saznajte i 34 supernamirnice za najbrže mršavljenje

SMANJITE OBROKE

Ukoliko ste do sada jeli iz velikog tanjira, za početak zamenite veliki tanjir malim. Smanjite veličine jela, jer to ima ključnu ulogu. Male čaše i tanjiri će vas naterati da pojedete i popijete samo potrebnu količinu.

MIRIŠITE HRANU

Konzumiranje hrane je čulno iskustvo. Doživite ga pomoću mirisa. Mirisanje hrane vam može pomoći da umanjite apetit, jer mozak može da poveruje da ste ustvari jeli.

Instant mršavljenje: 20 stvari koje treba da uradite pre spavanja

NIKAD NE PRESKAČITE DORUČAK

Jedite doručak bogat hranljivim materijama. To može pomoći da imate aktivan dan i da se bavite svim aktivnostima u toku dana.

ZABORAVITE NA EMOCIJE

Samosažaljenje, ljutnja, tuga su neke od emocija koje mogu da izazovu opsesivno prejedanje. Hrana često služi kao uteha za većinu ljudi. Budite oprezni i pazite na ove kradljivce, koji mogu da vam donesu višak kilograma.

Pravilo 10: Jednostavan trik za brže mršavljenje

UPALITE SVETLO DOK JEDETE

Hrana servirana uz upaljene sveće možda deluje romantično, ali vam neće pomoći da izgubite težinu. Ležerni tempo ishrane plus zatamnjena svetla će samo hraniti vaš apetit, ostavljajući plan dijete daleko iza vas. Jedite sa upaljenim svetlima, budite svesni šta jedete. Na ovaj način možete da kontrolišete šta i koliko jedete.

Pročitajte i  Nabildujte mišiće šejkom s kreatinom!

Za brže mršavljenje: 5 namirnica koje smanjuju apetit!

MALE PORCIJE

Jesti male obroke suprotno je verovanju, a gladovanje će samo izazvati opsesivno prejedanje sa osvetom. Jedite razumno u malim porcijama često, tako ćete se osećati sito i nećete osećati potrebu za brzom hranom.

PLAN DIJETE

Napravite razuman plan ishrane. Svako od nas ima jedinstveni metabolizam, a mi moramo da poštujemo ovu činjenicu. Hajde da dizajniramo plan na osnovu našeg tela i držimo se toga razumno.

Saznajte i 10 saveta za najlakše mršavljenje ikada

PREUSMERAVANJE

Najveći trik je da ne budete opsednuti svojom težinom. Skrenite misli i zamenite ih pozitivnim mislima o dobrobiti i zdravlju. Veoma je važna mentalna vizualizacija zdrave osobe koja možete postati, ako se pridržavate razumne ishrane u praksi.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *