Da li BCAA suplementi zaista pospešuju vaš trening? - Men`s Health

Da li BCAA suplementi zaista pospešuju vaš trening?

Studija iz 2008. godine, koja je objavljena u magazinu Journal of Sports Medicine and Physical Fitness, pokazala je da BCAA suplementi ne pospešuju performanse sportista već isključivo pomažu u ubrzavanju oporavka posle napora.

Suplementi takođe povećavaju sintezu proteina u mišićima, što na kraju vodi ka većem rastu mišića. Štaviše, studija je pokazala da sportisti koji se bave sportovima poput maratona uz pomoć suplemenata jačaju svoj imunološki sistem.

Zašto je važno da unosimo BCAA aminokiseline?

Rezultati konzumiranja suplemenata nisu idealni, ali mogu biti vrlo korisni. Različite oblike aminokiselina možete pronaći u svakodnevnoj hrani. Ukoliko se hranite zdravo velike su šanse da ćete u organizam uneti BCAA suplemente. Ima ih u namirnicama kao što su piletina, riba, jaja, pasulj, sočivo i orasi.

Poslednja istraživanja su pokazala da je konzumiranje tri grama leucina tri puta dnevno jednako konzumiranju devet do deset grama BCAA suplemenata.

Ove količinu leucina možete naći i u jednoj kašiki protein praha, šolji zrnastog sira ili u 85 grama piletine. Ljudi koji praktikuju vegeterijansku ishranu trebalo bi da počnu da unose određene suplemente.

Saznajte i 5 najboljih suplemenata za vaše telo

Ako zaista snažno trenirate i idete nekoliko puta nedeljno u teretanu, a želite da smanjite vreme oporavka nakon treninga, neophodno je počnete sa konzumiranjem BCAA suplemenata.

D.R.

Pročitajte i  Bolja tehnika disanja - bolji rezultati
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *