5 najboljih suplemenata za vaše telo - Men`s Health

5 najboljih suplemenata za vaše telo

Generalno gledano, zdravstveni stručnjaci nas savetuju da imamo otvoren pristup prema hrani, što znači da bi trebalo da konzumiramo raznolike namirnice, voće, povrće, morsku hranu, kvalitetno meso…

Ali, bez obzira na to  koliko se zdravo hranite, uvek postoje suštinske namirnice koje čine život kvalitetnijim.

Saznajte i 9 najmoćnijih biljnih suplemenata

Budući da često ne unosimo dovoljno magnezijuma, vitamina D, proteine i probiotike kroz određene hranu, rešenje leži u suplementima.

Zahvaljući ekspertu Patriku Ovenu, otkrićemo vam pet krucijalnih suplemenata, koje bi trebalo da uvrstite u svoju ishranu:

VITAMIN D

Posebno je važan za one koji žive u severnim krajevima i koji se često suočavaju sa niskim temperaturama zimi. I upravo zbog hladnoće, većina nas izbegava da izlazi napolje, ali to nije dobar stav. Kako se ne izlažemo suncu, pa čak ni u hladnim danima, mi gubimo vitamin D.

Stoga, ako baš ne želite da izlazite iz toplog doma, koristite suplement vitamina D  kao savršenu kompenzaciju.

Pogledajte i Najbolji suplementi za masu su…

OMEGA 3 MASNE KISELINE

Omega 3 masne kiseline su veoma moćan antiinflamatorni dodatak ishrani. Ukoliko želite da povećate unos istih kroz ishranu, jedite masnu ribu. Takođe možete da uzimate i dve kapsule uz svaki obrok i tako sprečite inflamaciju koja je uzrok mnogih oboljenja.

Ali baš kao što je njihov unos važan, važno je i da redukujete unos omega 6 kiselina, koje imaju proinflamatornu reakciju. Prvi korak u redukovanju istih je izbegavanje biljnog ulja.

MAGNEZIJUM

Postoji nekoliko razloga zašto ne unosimo dovoljno magnezujima u naš organizam, a onaj najvažniji je taj što ga nema dovoljno u ishrani koje se pridržavamo.

I kako je ponekad nemoguće doći do zelene salate kao dobrog izvora magnezijuma, važno je da imamo alternativu, a ona se nalazi u suplementima. Najbolje bi bilo da ih uzimate pred spavanje kako biste održali dobar san, ali i ojačali vaše telo. Štaviše, magnezijum aktivira rad čak 356 enzima u vešem telu i zato ga je potrebno unositi bilo kroz hranu ili tablete.

Pročitajte i  Proteini za sladokusce: Čokoladna torta sa sirom

Pogledajte i 5 najboljih suplemenata za muškarce

PROTEINI SURUTKE

Hrana bogata proteinima nije uvek dobar izbor za poneti, posebno kada idete na trening. Istraživanja su čak pokazala da ukoliko koristite proteine surutke u vidu suplemenata, potpomažete porast koncentracije amino kiselina u krvotoku.

Ovo je veoma važno ukoliko želite da razvijete mišiće, ali i da izgubite kilograme. Hidrolizovani protein iz surutke je zapravo najbolji vid proteina za vaše telo i manje su šanse da izazove nadimanje. Zato je on bolji izvor od koncentrovanog ili izolovanog. Najbolje vreme da uzimate suplemente je pre i posle treninga.

Pogledajte i  Saveti o suplementima

PROBIOTICI

Preporučuje se njihove unošenje u ishranu zato što su od ključne važnosti za zdravlje.

Naime naše telo se sastoji iz dosta bakterija, verovali ili ne, a samo oko 100 triliona ćelijskih bakterija nalazi se u vašem stomaku, a one su od suštinske važnosti za održavanje imunog sitema zdravim.

Zato, razlog zbog kog ćete se možda odlučiti za probiotske suplemente je taj što ćete tim uspostaviti balans u vašem stomaku koji je izmakao kontroli nakon stresa sa kojim se moderan čovek inače danas suočava.

Doživeti stotu: 10 suplemenata koji će vam produžiti život

Jogurt je odličan izvor probiotika, ali ponekad je svakako lakše odlučiti se za tabletu.

 

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *