Kako izgubiti salo sa stomaka bez ijednog urađenog trbušnjaka? - Men`s Health

Kako izgubiti salo sa stomaka bez ijednog urađenog trbušnjaka?

Predstavljamo vam nekoliko saveta za mršavljenje i sagorevanje masnih naslaga:

1. HIIT TRENING

Ako želite efikasno da sagorite masne naslage, radite HIIT trening. Na umu imajte sledeće stvari: pre svega, izvođenje intervala ispod 30 sekudi će pokrenuti vaš metabolizam. Dajte svoj maksimum u treningu, jer sve ispod toga neće dati rezultate. Neka vaši treninzi ne traju više od 30 minuta.

Recept za brzo mršavljenje nam je sve vreme bio ispred nosa

2. VEŽBAJTE PRE OBROKA

Pokušajte da ne jedete pre nego posle treninga. Nedavno istraživanje BBC-ja je otkrilo da muškarci mogu da sagore 8 procenata više masnoća ako vežbaju pre obroka.

3. ELIMINIŠITE STRES

Smanjite nivo kortikozola, hormona stresa ukoliko želite da smršate, jer bez obzira koliko vežbate i zdravo se hranite, ukoliko je vaš nivo stresa nestabilan, imaćete problema sa viškom kilograma.

4. UZIMAJTE DOVOLJNO VITAMINA C

Vitamin C može da izbalansira nivo kortikozola kada ste pod stresom, a osim što poboljšava imuni sistem i sprečava prehladu, vitamin C je takođe esencijalan za stvaranje karnitina, sastojka koji pomaže vašem telu da masnoće pretvorite u gorivo.

5. TRENING SNAGE

Trening snage nije samo bitan za bildovanje mišića, već je koristan i za gubljenje kilograma budući da sagoreva kalorije.

9 tajni nutricionizma: Bez poštovanja ovih pravila nema mršavljenja

6. NE IZBEGAVAJTE MASNOĆE

Nemojte da izbacite masnoće iz ishrane, jer su potrebne dobre masnoće, budući da su sve ćelije u vašem telu napravljene od dva sloja masti ili lipida, koje su sastavljene od dobrih ili loših masti u zavisnosti od toga koja je vrsta masnoće zastupljena u vašoj dijeti.

7. IZBALANSIRAJTE UNOS ZDRAVIH MASTI

Kako biste lepo izbalansirali unos masnoća, najbolje je da unosite omega 3 i omega 6 masti.

Pročitajte i  7 pravila alkoholisanja

8. UZIMAJTE PROBIOTIKE

Teško ćete izgubiti kilograme ukoliko nemate brz metabolizam i brzo varenje. Kako biste pospešili varenje i metabolizam, uzimajte probiotike koji se najčešće nalaze u mlečnim proizvodima.

9. PIJTE ZELENI ČAJ

Studija, koja je objavljena u American Journal of Clinical Nutrition sugeriše da ispijanje četiri šolje zelenog čaja dnevno mogu da pomognu ljudima da izgube dva do tri kilograma za dva meseca, jer sastojak koji se nalazi u zelenom čaju ubrzava vaš metabolizam.

Zdravo mršavljenje: Dva kilograma manje za nedelju dana

10. ZAPOČNITE DAN PROTEINIMA

Preskakanje obroka vam neće pomoći da izgubite kilograme, a konzumiranje doručka je jedna od najjednostavnijih i najzdravijih stvari koje možete da učinite za sebe i da se osećate zdravije i mnogo energijčnije, a to ćete najbolje učiniti ukoliko budete konzumirali proteine.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *