Znate li kako alkohol utiče na vežbanje? - Men`s Health

Znate li kako alkohol utiče na vežbanje?

Saznajte i Šta alkohol radi vašem organizmu?

KALORIJE SU VAŽNE

Ukoliko želite da istopite masne naslage ili zadržite telesnu težinu, u tom slučaju su kalorije veoma važne. Stručnjaci savetuju da ne konzumirate alkohol ili ako da maksimalno ograničite unos na četiri alkoholna pića nedeljno.

Alkohol ima i neka dobra svojstva jer povećava nivo dobrog HDL holesterola, ali ako se uzima u prevelikim količinama i broj kalorija će drastično rasti što svakako nije korisno. Imajte na umu da se ne prave sva pića na isti način. U neka pića se dodaje soda i voćni sokovi puni šećera, pa vam neka pića mogu dodati i 400 kalorija. Ako već imate potrebu za alkoholom bolja opcija su čista pića poput vodke i viskija.

PROTEINI POSLE TRENINGA

Studija magazina PLoS ONE je posmatrala uticaj konzumiranje alkohola nakon vežbanja na sintezu proteina u mišićima. U toj studiji su sportisti nakon intenzivnog treninga uzimali šest čašica žestokog pića u periodu od tri sata. Nakon toga procenat proteina u mišićima je opao za čitavih 37 procenata.

Otkrijte i Alkohol ne utiče na vežbanje?

Potom su otišli korak dalje i učesnicima ispitivanja su dali whey protein da bi povratili vrednosti. Nakon popijenog šejka amino kiseline su počele da deluju i u određenoj meri su spustile negativne vrednosti, pa je sinteza proteina opala na 24 procenta.
Uživanje u alkoholnim pićima jednom nedeljno nije tako veliki problem. Uz sredstva koja smanjuju negativne efekte čak i tri puta nedeljno uz alkohol će proći bezbolno.

Zato kada sledeći put krenete u provod sa prijateljima, a istog dana ste bili u teretani, nakon terninga obavezno popijte šejk od whey proteina i uz umerenu dozu alkohola nećete biti izloženi prevelikom negativnom uticaju alkohola.

Pročitajte i  Pakao sa šipkom

Evo zašto ipak treba da konzumirate alkohol

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *