6 jednostavnih načina da budete pozitivniji - Men`s Health

6 jednostavnih načina da budete pozitivniji

Prema podacima sajta Mental Health, svaki deseti čovek na planeti pati od nekog oblika depresija, a istraživanja pokazuju da su čak tri četvrtine samoubica muškarci. Ojačajte snagu volje, oterajte crne misli i usvojite pozitivno razmišljanje na sledećih šest načina:

DRUŠTVENE MREŽE

Studije koje su objavljene krajem 1990-ih godina su tvrdile da postoji velika opasnost od rasprostranjenosti interneta i velikog broja depresivnih ljudi koji će ga na negativan način koristiti. Međutim, te teorije su brzo pale u vodu, a psiholozi su složni da četovanja sa nepoznatim ljudima na društvenim mrežama pomažu u smanjenju osećaja izolovanosti i povećavaju samopouzdanje.

Saznajte i 5 načina da pobedite prazničnu depresiju

VRATITE SE PRIRODI

Studija magazina British Journal of Sports Medicine je dokazala povezanost između depresije i određenog stila života.
Naime, ljudski kontakt sa prirodom deluje blagotvorno na svaki segment uključujući i ljudsku psihu. Isti rezultati su pokazali blisku vezu između psihičkih problema i malog kontakta sa prirodom.

 

BUDITE U ZENU

Meditacija pomaže, a statistika kaže da osmonedeljni kursevi meditacije i opuštanja redukuju nivo stresa i negativnog razmišljanja. Zen meditacije jačaju fokus sadašnjosti u odnosu na strah od toga šta donosi budućnost. Rezultati studija su pokazali da osmonedeljni tretmani meditacije smanjuju nivo anksioznosti za 10 procenata.

PRONAĐITE HOBI

Istraživanje magazina Journal of Occupational and Organisational Psichology je uključilo ispitivanje grupa zaposlenih i nezaposlenih ljudi i otkrilo je da društvene i opuštajuće aktivnosti doprinose mentalnom zdravlju više nego što se to pretpostavljalo. Pronađite aktivnost i hobi koji vas ispunjava i uživajte.

Mentalni trening: 6 vežbi koje će ojačati vašu snagu volje

BUDITE SNAŽNI

Premda je kardio trening takođe delotvoran, dobra serija dizanja tegova u teretani je ono što vam zaista treba. Dizanje tegova bez dileme popravlja raspoloženje i ublažava efekte depresije, najviše zbog lučenja endorfina, poznatijeg kao hormona sreće.

Pročitajte i  7 trikova uz pomoć kojih ćete lakše ostaviti cigarete

NE PLAŠITE SE DA POTRAŽITE POMOĆ

Jedna australijska studija tvrdi da je 71 procenat ljudi, koji su u prošlosti imali mentalne probleme, svoje probleme uspešno rešilo uz pomoć stručnih lica. Svi oblici mentalnih nedoumica i psihičkih problema se mogu rešiti uz kvalitetne psihološke tretmane, pa ukoliko i vi primetite neke promene ne oklevajte da odete kod psihologa.

D.R.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *