10 načina da neutrališete efekat "prazničnih kalorija" - Men`s Health

10 načina da neutrališete efekat “prazničnih kalorija”

Predstavljamo vam 10 saveta koji će vam pomoći da izbugite kilograme koje ste dobili tokom praznika i da sprečite njihov povratak.

JEDITE VIŠE PROTEINA

Proteini neće samo izgraditi mišiće, već će vam, uz smanjenje unosa kalorija,pomoći da zadržite mišiće koje već imate. Osim toga, obrok bogat protenima će vas više držati sitim u odnosu na obrok iste kalorijske vrednosti, ali od žitarica.

Ne želite višak kilograma? Prestanite da pravite ovu grešku!

DIŽITE TEGOVE

Trčanje sat vremena će sagoreti više kalorija od jednog sata treninga snage,ali treningom dizanja tegova ćete nastaviti da sagorevate kalorije tokom dana čak i nakon treninga. Osim metaboličkog efekta, dizanje težina će poboljšati proizvodnju testosterona i hormona rasta.

PAŽLJIVO BIRAJTE UŽINU

Studije pokazuju da prosečna porcija užine sadrži blizu 500 kalorija što je otprilike ista količina kalorija prosečnog obroka. Samo jedna dodatna užina dnevno može značiti 3500 dodatnih kalorija nedeljno,što je dovoljno da se ugojite. Dakle, grickajte malo i mudro.

Saznajte i Napitak od peršuna koji topi kilograme

PIJTE VODU

Naučnici stalno potvrđuju da ono što mi smatramo zovom gladi,to je zapravo žeđ. Sledeći put kada osetite da ste “gladni”, popijte vode, pa ćete videti da li je to istina ili ste samo žedni. Stalno se trudite da pijete vodu, a u tome vam može pomoći i zeleni čaj i kafa.

KREĆITE SE SVAKOG DANA

Najmršaviji ljudi na svetu se mnogo kreću tokom svakog dana u odnosu na one koji imaju prosečnu ili iznad proseka telesne masnoće Ukoliko je vaš posao sedeći, onda vam treba malo više od jednog sata vežbanja tri dana nedeljno kako biste ostali fit i zgodni.Koristite stepenice umesto lifta, napravite 15 minuta pauze za kafu i šetajte.

Pročitajte i  Zašto su jaja prava super hrana?

SPAVAJTE

Studije pokazuju da ljudi koji nedovoljno spavaju osećaju više gladi, prave lošije izbore kad je hrana u pitanju i jedu više (nekih 300 kalorija dnevno). Spavajte sedam do devet sati dnevno i pokušajte da u krevet idete ranije.

5 saveta da skinete poslednji cm masnih naslaga

OBAVEZNO DORUČKUJTE

Nedavne studije potvrđuju da ljudi koji preskaču doručak misleći da su “sačuvali” određeni broj kalorija ujutru,obično više pojedu uveče. Stoga je veoma bitno da svakodnevno doručkujete.

JEDITE ZELENIŠE

Povrće i voće su bogati vlaknima, a da studije pokazuju da obroci koji su bogati vlaknima smanjuju uzimanje kalorija u sledećem jelu. Oni takođe sprečavaju rast šećera u krvi koji može da vodi ka umoru i naletima gladi. Jedite povrće uz svaki obrok,osim neposredno pre ili nakon treninga i konzumirajte voće umesto kao priliv energije umesto čokoladica i zaslaćenih napitaka.

ŽITARICE

Sačuvajte žitarice za samo jedan obrok u toku dana,bilo da je to doručak ili pre ili nakon treninga dizanja tegova ili kao deo poslednjeg obroka.

Prevarite glad pomoću ova tri saveta!

JEDITE VIŠE MASTI

Naravno, mislimo na zdrave masti čistog mesa,suplemenata ribljeg ulja ili pripremanje hrane na kokosovom ulju i korišćenju maslinovog ulja u salatama.

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *