8 načina da sprečite erektilnu disfunkciju - Men`s Health

8 načina da sprečite erektilnu disfunkciju

“Pedesetogodišnjak koji vodi zdrav način života vjerovatno ima bolji seksualni performans nego tridesetogodišnjak koji puši cigarete i pije alkohol”, kaže Stiven Lem, profesor Medicinske škole Univerziteta u Njujorku i autor knjige “The Hardness Factor: How to Achieve Your Best Health and Sexual Fitness at Any Age.

Erektilna disfunkcija: simptomi, uzroci i rizici faktora

Predstavljamo vam nekoliko saveta iz njegove knjige kako da poboljšate seksualno zdravlje i izbegnete probleme sa erektilnom disfunkcijom.

ELIMINIŠITE MASNE NASLAGE SA STOMAKA

Masne naslage na stomaku uzrokuju brojne zdravstvene poteškoće, a između ostalog, blokiraju testosteron što može dovesti do seksualne disfunkcije.

PRESTANITE DA PUŠITE

Pušenje utiče na krvne sudove i smanjuje erekciju. Pušači imaju dva puta veći rizik za razvijanje problema erektilne disfunkcije.

Saznajte i 10 načina da zaštitite svoj penis

BAVITE SE FIZIČKOM AKTIVNOŠĆU

Fizička aktivnost dovodi do bolje prokvrljenosti tkiva, a pored toga, pomaže u borbi sa depresijom i lošim raspoloženjem.

REDOVNO IDITE NA PREGLED

Rak testisa pogađa skoro 8.000 muškaraca godišnje, uglavnom starosti od 15 do 40 godina. Ukoliko se rano dijagnostikuje, izlečiv je u 95 procenata slučajeva. Iz tog razloga su veoma važne redovne kontrole.

RANIJE LEŽITE

Neredovan san može dovesti do povišenog krvnog pritiska, dijabetesa i čitavog niza drugih zdravstvenih poteškoća. Koncentracija testosterona kod muškaraca najviša je ujutro, a neredovan san (manje od sedam sati) može uticati na seksualno zdravlje.

Otkrijte i 7 činjenica o penisu koje niste znali

JEDITE VIŠE RIBE

Omega 3-masne kiseline su odlične za sveukupuno zdravstveno stanje, pa tako i zdravlje penisa. Ukoliko ne jedete dovoljno ribe, pokušajte u svakodnevnu ishranu da uvrstite suplemente omega 3 masnih kiselina, što je u ovom kontekstu određena vrsta “zdravstvenog osiguranja”.

Pročitajte i  Nepoznate činjenice o seksu

UMERENO KONZUMIRANJE ALKOHOLA

Umerene količine vina mogu povećati libido, ali čitava flaša može poremetiti stvari i dovesti do nemogućnosti postizanja erekcije.
Alkohol umiruje, u manjim količinama delujući protiv anksioznosti i i seksualnih inhibicija, ali prevelika količina može imati suprotan učinak.

Oprez: Ako imate erektilnu disfunkciju, možda patite i od ove bolesti!

ELIMINIŠITE STRES

Hormoni nadbubrežne žlezde, poput kortikozola ili adrenalina su veoma bitni za postizanje erekcije, a hronični stres samo dovodi do pogoršanja situacije. Koliko god je to moguće, nastojte da izbegavate stresne situacije u kući, na poslu ili odnosima s ljudima.

Ukoliko pazite na sve navedeno i dalje imate problem sa erektilnom disfunkcijom, uzrok bi mogao biti psihološke prirode, pa bi bilo dobro da odete na razgovor sa psihologom ili da posetite svog izabranog lekara kako bi vas uputio na dalje analize.

Izvor: Klix.ba

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *