10 sekundi ove vežbe može da vam produži život - Men`s Health

10 sekundi ove vežbe može da vam produži život

Stanite uspravno sa prekrštenim nogama u gležnjevima i rukama ispred tela. Sedite. Ustanite. Čestitamo vam, upravo ste sebi produžili život.

Prema rečima naučnika iz Brazila, postoji značajna povezanost između ovog modela pokreta i dugovečnosti.

Doživeti stotu: 10 namirnica koje će vam produžiti život

Uzmite 10 kao perfektan rezultat, pa oduzmite pola poena svaki put kad izgubite balans i jedan poen kada koristite kolena ili ruku za potporu.

U ovoj šestogodišnjoj studiji, ljudi koji su imali krajnji rezultat ispod osam imali su veću stopu smrtnosti za pet puta u odnosu na ljude sa boljim rezultatima.

Ovaj sedi ustani test meri vaš muskulatorni skelet, kritični indikator za starenje, kaže autor studije dr Klaudio Gil Araujo.

Ako ste gojazni,onda se prvo time zabavite.

U suprotnom, pozabavite se tai čijem,koji kanadski istraživači smatraju korisnim za muskulatornoskeletni fintes. Onda više puta uradite ovaj test kako biste pratili svoj napredak i poboljšanje.

Doživeti stotu: Ove vežbe će vas podmladiti

TEST ISTEZANJA:

Svrha prekrštanja

Započnite jednostavnim stajanjem sa prekrštenim gležnjevima. Čak i ovaj test balansa i pokretljivosti kukova će vam koristiti na duže staze.

Lepo sedenje

Sada procenite svoju koordinaciju. Sa rukama ispred tela za balans, postepeno se spuštajte dok ne sednete prekrštenih nogu.

Podignite skor za 3

Sada ustanite. Imate nekoliko pokušaja da dostignete formu.

Pokušajte da dostignete najbolji mogući rezultat, a kao jedan savršen urađeni pokret se računa samo ako ste pravilno ustali i seli bez oslanjanja na ruke ili kolena i bez gubitka balansa.

Doživeti stotu: 10 navika ljudi koji žive duže od proseka

A.J.

Pročitajte i  Trening za olimpijsku snagu i brzinu koji prži masne naslage
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *