Instant mršavljenje: 20 stvari koje treba da uradite pre spavanja - Men`s Health

Instant mršavljenje: 20 stvari koje treba da uradite pre spavanja

1. PRE SVEGA, PRIZNAJTE DA JE SAN VEOMA BITAN

Kako biste san pretvorili u vreme za gubljenje kilograma, shvatite koliko je važno da imate kvalitetan i redovan san za optimalne i regularne funkcije celog tela, uključujući i korišćenje i skladištenje energije. Ljudi koji redovno spavaju redukuju nivo grelina i povećavaju nivo leptina, što im pomaže da kontrolišu svoj apetit tokom dana, budući da leptin pomaže da regulišete nivo energije i zadržite nizak nivo apetita, dok grelin stimuliše glad i često inicira potrebu za hranom.

Saznajte i 10 stvari koje uspešni ljudi rade pre spavanja

Studija koja je objavljena u Archives of Internal Medicine otkrila je da gojazni ljudi u proseku imaju 16 minuta manje sna tokom dana u odnosu na ljude koji imaju regularnu težinu. Možda vam ovih 16 minuta sada ne zvuči mnogo, ali kao i vaše masne naslage i ovi minuti se akumuliraju.

2. POPIJTE ŠOLJICU ČAJA

Popijte šoljica roibos čaja pre spavanja i sagorećete sve masne naslage. Roibos čaj ne sadrži kofein se pravi od listova crvene bilje, koja raste u južnoj Africi. Ono što ovaj čaj čini posebno dobrim za vaš obim struka jeste unikatan i moćan flavonoid koji se zove aspalatin, a za koji su mnoga istraživanja potvrdila da smanjuje nivo hormona stresa koji je glavni okidač za glad i skladištenje masti.

3. JEDITE JAGNJETINU ILI ĆURETINU

Pre spavanja ne brojite ovce, već jedite jagnjetinu (ili još bolje ćuretinu). Triptofan, amino kiselina koja se nalazi u većini mesa, ima moćne efekte na vaš san. Nedavna studija među ljudima koji boluju od insomnije je pokazala da je samo 1/4 grama triptofana (koji se nalazi pilećem bataku bez kožice ili 85 grama čistog ćurećeg mesa) dovoljno da značajno poveća sate dubokog sna. Istraživači Univerziteta Kolorado su otkrili su da ljudi, koji drže dijetu i spavaju dovoljno, konzumiraju za 6 procenata manje kalorija.

Otkrijte i Jutarnje navike koje ubrzavaju mršavljenje

4. JEDITE KOTAŽ SIR

Potpuno izbegavanje hrane pre spavanja može loše da se odrazi na vaš cilj gubljenja kilograma, jer se pre svega dešava da ljudi koji gladni od na spavanje teže zaspe ili se probude mnogo gladni, pa navale na doručak. Zato pojedite malo kotaž sira pre spavanja, jer ne samo što sadrži kazein protein, već je bogat i amino kiloserina i triptofanom.

5. STVORITE RUTINU

Ako radite svako veče istu stvar najmanje jedan sat pre kreveta, zapravo ćete poboljšati svoj san. To može biti pisanje dnevnika, grickanje kotaž sira ili bilo koja druga stvar sa ovog spiska. Vremenom će vaš mozak ove stvari povezivati sa vremenom za spavanje i ubaciće vas na brzu traku za gubljenja kilograma.

Otkrijte i Sedmodnevni vodič za bolji san

6. OGRANIČITE KONZUMIRANJE HRANE NOĆU

Noćni post, odnosno zatvaranje kuhinje rano, može da vam pomoge da izgubite kilograme, čak iako jedete više hrane tokom dana,pokazala je studija iz časopisa Cell Metabolism.

7. URADITE MALI TRENING OTPORA

Kratki trening otpora pre spavanja će vam zaista pomoći da pospešite gubljenje kilograma tokom spavanja.

Saznajte i Da li mršavimo ako preskačemo obroke?

8. OPUSTITE SE

Ništa nije frustrirajuće od gledanja na sat tokom noći i nerviranja što još uvek niste uspeli da zaspite, a već je kasno i ustajete ujutru. Morate da se opustite, jer kada jednom ne budete uzbuđeni nesposobnošću da zaspite, sve će doći prirodno.

9. PRATITE PRAVILO 20 MINUTA

Ako nakon 20 minuta u krevetu, niste uspeli da zaspite, ustanite, izađite iz spavaće sobe i uradite nešto tiho i mirno, što će vas stimulisati da lakše zaspite.

Pročitajte i  Da li ste spremni za jogu?

10. NAPRAVITE ŠEJK

Studija Univerziteta Florida pokazala je da konzumiranje proteinskog šejka pre nego što legnete može da poboljša vaš metabolizam. Naučnici su pokazali da se muškarci, koji konzumiraju zdravu užinu svake večeri, koja uključuje 30 grama whey ili kazein proteina, bude ujutru odmorniji i energičniji, u odnosu na one muškarce koji ne jedu ništa.

 

11. RADITE VEŽBE SA SOPSTVENOM TEŽINOM

Prema rečima autora knjige Combat the Fat, Džefa Andersona, vežbe sa sopstvenom težinom pogađaju mišiće na jedinstven način, zbog efekta borbe sa gravitacijom.

Pročitajte i 5 čudnih razloga zašto ne možete da smršate

12. NAPRAVITE TO DO LISTU

Zapišite sve što treba da uradite tokom sledećeg dana, jer ćete se tako osećati spremnije za sutrašnji dan i moći ćete lakše da se uspavate, ne misleći o napornom rasporedu.

13. KASNI KARDIO

Prošetajte po kraju, šetajte ili trčite stepenicama, džogirajte na sobnom biciklu, jer će ove aktivnosti pre kreveta da vam pomognu da sagorite masnoće u predelu stomaka.

Za bolji san: Najbolje doba dana za trening je..

14. ISTUŠIRAJTE SE ILI OKUPAJTE

Zagrejte svoje telo pre spavanja kupkom neposredno pre odlska na krevet i lakše ćete se uspavati.

15. JEDITE BIBER

Naučne studije su pokazale da je jedan od najefektnijih načina da sagorite masne naslage da konzumirate biber.

Ako želite miran san, izbegavajte ove namirnice!

16. SEKS ILI MASTURBIRANJE

Relaksacija i opuštanje koje osećate nakon seksa ili masturbiranje pruža nam prirodni lek za brže uspavljivanje.

17. POJEDITE UGLJENE HIDRATE

Konzumiranje ugljenih hidrata pre kreveta možda i nije tako čoša ideja ako želite da smršate. Studija koja je sprovedena među 78 gojaznih članova izraelskih policijskih snaga odvijala se tokom šest meseci. Eksperimentalna grupa je imala režim ishrane, koji je uključivala niskokalorične namirnice, ali koji je podrazumevala konzumiranje ugljenih hidrata u večernjim satima. Druga grupa se pridržavala istog režima ishrane, osim što nisu jeli ugljene hidrate uveče već tokom dana. Nakon šest meseci, grupa koja je jela ugljene hidrate tokom noći više je smršala i izgubila telesne masnoće i centimentre u ovim struka.

Saznajte i Ovi ugljeni hidrati će vam pomoći da smršate

18. UZMITE NANU

Jedna studija u Journal od Neurological and Orthopaedic Medicine otkrila je da ljudi koji uzimaju nanu svaka dva sata u proseku izgube 2,2 kilograma mesečno. Zelena jabuka, banana i vanila imaju slične efekte.

Rasmiilte da kupite sveću sa mirison nane ili da kapnete nekoliko kapljica ulja od nane na vaš jastuk.

19.IZBACITE NOĆNO OSVETLJENJE

Izloženost osvetljenju u toku noću ne samo da će ometati vaš san tokom noći, već će uticati na brže nagomilavanje kilograma, otkrila je nova studija u American Journal of Epidemiology. Učesnici studije koji su spavali u zamračenim sobama su imali 21 procenat manje šanse da postanu gojazni u odnosu na one koji su spavali u sobama sa noćnim osvetljenjem.

Čitanje e-knjiga pre spavanja može ozbiljno da poremeti vaš san

20. DNEVNIK SPAVANJA

Napravite listu u kojoj ćete beležiti kada spavate i koliko, zabeležite stvari koje bi mogle da utiču na vaš san, da li ste vežbali, pili kafu ili alkohol pre spavanja.

Nakon dve nedelje svakodnevnog vođenja dnevnika, moći ćete da prepoznate oređene obrasce, a rezultati će vas iznenaditi i pomoći vam da izgubite kilograme.

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *