5 načina da se ove zime ne ugojite ni gram - Men`s Health

5 načina da se ove zime ne ugojite ni gram

Majk Rasel, nutricionista sajta Men’s fitness, otkrio je nekoliko saveta koji će sprečite nagomilavanje kilograma tokom zime:

NAPRAVITE PLAN VEŽBANJA I PRIDRŽAVAJTE GA SE

Tokom praznika, vežbanje je ponekad prva stvar koju ćemo ukloniti iz rasporeda, a kako biste to izbegli isplanirajte trening kao i bilo koju drugu aktivnost ili sastanak.

Otkrijte i Sprečite gojenje tokom zime ovim namirnicama

“Ukoliko je u vašem kalendaru, pronaći ćete vremena da trenirate”, kaže Majk.

OBRATITE PAŽNJU NA ALKOHOL

“Alkohol usporava gubitak masnih naslaga”, kaže Rasel.

Alkoholna pića su prepuna ugljenih hidrata i šećera koji doprinose nagomilovanju kilograma. Budući da shvatamo da je nemoguće da ne popijete koju čašiću alkohola tokom praznika, ograničite unos alkohola na jedno ili dva pića.

Vreme bogatih prazničnih trpeza: Ostanite vitki, a budite siti

SVAKODNEVNO SE MERITE

Ljudi koji svakodnevno staju na telesnu vagu imaju bolju kontrolu nad svojom kilažom. “Mnogo ljudi stane na vagu 1. januara i zaprepaste se brojkom. Ali svakodnevnim merenjem, ostaćete odgovorni i prepoznaćete kada treba ozbiljnije da povedete računa o kilogramima i ishrani”, kaže Majk.

IZABERITE PRAVE NAMIRNICE ZA ŽURKU

Većina grickalica i namirnica koje se pojave na žurkama tokom praznika su rafinisane žitarice ili prosti ugljeni hidrati. Umesto grickalica, opredelite se za niskokalorično povrće ili škampe bogate proteinima.

Jedite salatu i čorbu pre nego što krenete na proslavu kako biste bili siti. Večeru u vreme praznika upotpunite mesom i grilovanim povrćem, a izbegavajte ugljene hidrate poput krompira.

ZDRAVE GRICKALICE

Stalno imajte zalihe zdravih grickalica u kolima ili kancelariji kako ne biste osetili napad gladi.

Saznajte i 4 načina da ostanete fit posle praznične trpeze

Odlučite se za namirnice bogate proteinima poput neslanih badema ili suvog mesa, kao i za sezonsko voće i povrće.

Pročitajte i  Proverite zašto vam je metabolizam usporen

Jedite kelj, koji je bogat antioksidantima i koji će detoksifikovati vaš organizam tokom praznika, kao i jabuke i narandže koje su prepune vitamina C koji će ojačati vaš imunitet.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *