Šta kad nas uhvati grč tokom treninga? - Men`s Health

Šta kad nas uhvati grč tokom treninga?

KAKO DA IZBEGNETE GRČEVE?

Kako biste izbegli pojavu grčeva u toku treninga, bitno je da osmislite trening koji će u potpunosti odgovarati vašem telu i trenutnom stanju organizma.

Osim izbalansiranosti treninga, veoma je bitno da ne zaboravite zagrevanje pre treninga, kao i istezanje nakon.

Pročitajte i Šta da radite kada vas uhvati grč tokom plivanja?

ŠTA DA RADITE KADA VAS UHVATI GRČ?

Ako se dogodi da vas uhvati grč u toku treninga, veoma je važno da napravite pauzu, lagano istegnete bolno mesto, a potom ga i izmasirate.

Kada grč prođe, možete da nastavite trening, ali obavezno smanjite intenzitet.

UPALA MIŠIĆA

Upala mišića nakon vežbanja je sasvim normalna pojava, jer ukazuje da smo naporno trenirali i da su mišići počeli da se zatežu. Međutim, ukoliko vaša upala mišića traje duže od nedelju dana, obavezno se obratite lekaru.

Saznajte i Izborite se sa grčevima

Pročitajte i  Ubedljivo najbrži način da izgradite moćne mišiće gluteusa!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *