5 najboljih suplemenata za oporavak nakon treninga - Men`s Health

5 najboljih suplemenata za oporavak nakon treninga

TERAKURMIN, Ejmi Skilton – nutricionista

Kurkumin, žuti pigment koji se nalazi u kurkumi, koristi se kao lek već vekovima zahvaljujući svojim antiupalnim svojstvima, a sada će biti proglašena novom omega 3 masnom kiselinom.

Saznajte koji su najbolji suplementi kreatina

Prethodne studije su pokazale da kurkumin pokazuje slabu moć apsorpcije u telu,kao što su rastvorljive masti, ali međutim, nedavno su naučnici otkrili da se apsorpcija biološki poveća do 27 puta sa terakurminom,prirodnom alternativom svih vežača, koji imaju problema sa upalom mišića nakon vežbanja.

ELEKTROLITI, Belinda Rejnolds, nutricionista

Tokom vežbanja gubimo značajnu količinu vode, pa su nam potrebni elektroliti uz redovnu konzumaciju vode kako bismo efikasno nadoknadili ovaj gubitak.

Ako dehidracija, koja podrazumeva esencijalne elektrolite nije uključena, učinak i oporavak mogu da budu ugroženi.

Ako ste u potrazi za dobitnom formulom elektrolita, opredelite se za jednu bez ikakvih veštračkih boja, mirisa ili zaslađivača.

Otkrijte i 9 najmoćnijih biljnih suplemenata

UBIHINOL, Stiv Edi, član australijskog tradicionalnog Medicinskog društva

U studiji na oko 100 španskih vatrogasaca, Univerzitet u Granadi je otkrio da korišćenje suplemenata ubihinola smanjuje stepen upalnih procesa nakon intenzivne fizičke vežbe.

OMEGA-3 MASNE KISELINE, Ejmi Skilton

Jedan od glavnih problema nakon vežbanja je upala mišića, koja može da poveća bol u mišićima, ošteti tkivo i uspori porces oporavka.

Omega-3 masne kiseline, koje su uglavnom povezuju sa kardiovaskularnim zdravljem, takođe su fenomenalan dodatak tokom oporavka nakon treninga.

Omega3, a pogotovo riblje ulje, značajno pomažu u cirkulaciji tokom vežbanja i smanjuju upale u telu,što može da ubrza oporavak i zaustavi zapaljenje.

Doživeti stotu: 10 suplemenata koji će vam produžiti život

MAGNEZIJUM, Belinda Rejnolds

Magnezijum takođe pomaže održavanje normalnog rada nerava i mišića i jedan je od minerala u izobilju koji se nalaze u telu.

Pročitajte i  Gljivične infekcije na noktima: Simptomi, uzroci i preventiva

Koristi se u svakom organu i uključen je u nekoliko važnih procesa, kao što su održavanje zdravlja ćelija, proizvodnja energije i relaksacija mišića.

Kada su nivoi magnezijuma isrcpljeni, može da dođe do grčeva u mišićima, oštećenja na mišićnim ćelijama ili opšteg osećaja slabosti. Bez obzira da li trenirate aerobno ili radite trening snage, obnavljanje nivo mangezijuma će potencijalno poboljšati učinak u teretani i oporavak nakon treninga.

Pročitajte i Ove namirnice su sjajan izvor magnezijuma

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *