Kako da smršate ako ste po ceo dan na poslu? - Men`s Health

Kako da smršate ako ste po ceo dan na poslu?

Otkrijte i 10 vežbi koje možete izvesti i tokom radnog vremena

HLEB

Izbacite hleb ako želite da smršate. Čak i ograničavanje unosa hleba može pomoći. Verujte da vam neće vam mnogo nedostajati, a posebno kada za vrlo kratko vremene primetite rezultate. Ovo je jedan od najvažnijih koraka, jer će se kilogrami topiti mnogo brže.

Saznajte i Koliko mogu da smršam ako izbacim hleb iz ishrane?

PREJEDANJE

Kod svih ljudi koji žele da smršaju glavni problemi su suzdržavanje, kontrola i čvrsta odluka. Morate prestati sa prejedanjem! Ma koliko vam bilo slatko, divno, ukusno, ma šta vas teralo da jedete još, morate stati, morate znati da presečete.

Pazite zaista šta jedete – razmislite o kontroli. Jedite sporije, umerenije, uživajte lagano u hrani i osećaćete se sitije nego kada brzo u sebe “ubacite” brdo hrane. Prevarite sami sebe tako što ćete stavljati obroke u manje tanjire. Tako ćete biti primorani da jedete manje (naravno, pod uslovom da imate dovoljno samokontrole da ne dosipate još).

Saznajte i 7 načina da izbegnete prejedanje

DRŽITE SE VODE

Voda je vaš najbolji prijatelj! Zaboravite na gazirana pića, ali i na sokove pune šećera. Kada ste žedni pijte čistu vodu ili vodu sa malo limuna, a ako želite neki drugačiji napitak, neka to bude sveže ceđeni sok, bez zaslađivača. Imajte na umu da su gazirana pića i “šećerni” sokovi glavni krvci za svo ono ružno salo, koje se nagomilava.

Pročitajte i Koliko nam je vode zaista potrebno u toku dana?

MOTIVACIJA

Pronađite pravu motivaciju, koja nije vezana samo za to da želite da izgledate bolje. Neka ovo bude test izdržljivosti, vašeg karaktera, usvajanja novih stavova, a kada prihvatite zdrave navike vrlo brzo ćete primetiti da se osećate zdravije, bolje, poletnije, srećnije.

Pročitajte i  Kombinacija koja najbrže skida kilograme!

GRICKALICE

Pored gaziranih pića nezdrave grickalice su vaš glavni neprijatelj. Samo izbacivanjem hleba, gaziranih pića i grickalica napravićete čuda i zapazićete velike rezultate. Nema više ubacivanja smeća u organizam. Ako već morate nešto gricnuti neka to budu zdrave verzije,pa otkrijte kako da se hranite zdravo i tokom radnog vremena.

ZDRAV RUČAK

Nema izgladnjavanja, ali ni pretrpavanja mesom, testeninom i slatkišima. Radije napravite veliku zdelu salate sa sirom, spakujte je u posudicu, ponesite viljuškicu i to grickajte tokom celog radnog dana. Mnogo svežeg povrća će za samo par dana pročistiti vaš organizam.

Saznajte i Da li mršavimo ako preskačemo obroke?

Potrudite se da slobodne dane iskoristite da napravite neki zdravi ručak, jedite više ribe, manje prženog, pečenog, testa, sendviča…

Pripremite brze salate, projice, pijte zeleni čaj, nabavite zdrave grickalice. Posle ručka, umesto odmora uz televiziju prošetajte bar 15 minuta. Verujte da ćete na taj način bolje odmoriti nego pored kutije pune reklama.

Ručak za 10 minuta: Pirinač s povrćem

Izvor: Lifepressmagazin.com

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *