11 načina da preživite tropske vrućine - Men`s Health

11 načina da preživite tropske vrućine

MALI, A ČESTI OBROCI

Jedite male obroke, ali često. Što je veći obrok, to je i metabolička vrućina koje vaše telo stvara kako bi svarilo hranu. Izbegavajte hranu koja sadrži visok procenat proteina, jer oni povećavaju metaboličku toplotu.

Otkrijte i Kako da se rashladite ako nemate klimu?

RUKE POD VODU

Stavite ručne zglobove pod vodu na pet sekundi na svakih nekoliko sati, zato što glavna vena prolazi kroz ovu regiju i pomaže vam da se rashladite.

JEDITE ZAČINJENU HRANU

Iako vam je možda ovo poslednje na pamet po toplom vremenu, čili i kari mogu da stimulišu receptore za toplotu u ustima, poboljšati cirkulaciju i izazvati znojenje, koje vam pomaže da se ohladite.

MLAKI TUŠ

Idite pod mlaki tuš ili kupku ispod telesne temperature, a naročite pre spavanja.Iako vam hladan tuš zvuči primamljivije, vaše telo kasnije proizvodi toplotu kako bi nadoknadilo izgubljenu toplotu.

Saznajte i 6 trikova koji će vam pomoći kod preteranog znojenja

TRK U PODRUM

Ukoliko imate podrum iskoristite ga tokom najtoplijih sati tokom dana. Podrum je obično za 10 do 15 stepeni hladniji nego potkrovlje.

LAGANA, SVETLA ODEĆA

Nosite laganu odeću svetlih boja. Toplota je zarobljena od strane sintetičkih tkanina, ali pamuk apsorbuje znoj i njeno nestajanje izaziva da se osećate hladnije. Svetle boje reflektuju sunčevu radijaciju.

Otkrijte i Kako da negujete bradu tokom leta

NAVUCITE ZAVESE

Kada ste napolju, navucite zavese u stanu ili kući kako biste sprečili nepotrebno zagrevanje.

IZBEGAVAJTE ALKOHOL

Možete da se rashladite hladnim pivom ili špricerom, ali bi trebalo da izbegavate alkohol, jer on dehidrira telo.

Otkrijte i 5 seksi poza koje će vas rashladiti

USPORITE SA TRENINGOM

Pročitajte i  Želite zdravu bebu, ne smete da pijete alkohol: Ovo se odnosi na muškarce

Usporite i izbegavajte snažan trening, jer on stimuliše telo i podiže telesnu temperaturu.

Ukoliko morate da džogirate, uradite to u toku najhladnijeg dela dana, oko 7 sati ujutru.

VIZUELIZACIJA

Sedite, zatvorite oči i zamislite sneg. Istržavianja pokazuju da telo na ovakve snove reaguje upravo snižavanjem temperature tela.

Saznajte i Kako da trenirate (i preživite) na 35 stepeni? 

ČAJ OD HRIZANTEME

Stručnjaci kažu da je hrizantema biljka koja hladi glavu i koja vam je najbolji saveznik u toplim danima.

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *