Zašto vaš proteinski šejk ne daje rezultate? - Men`s Health

Zašto vaš proteinski šejk ne daje rezultate?

Pre svega, imajte na umu da jeftino nije uvek najbolja varijanta.

Saznajte kako da napravite savršen proteinski šejk

Ključ pristojnog proizvoda jeste visok procenata proteina i amino kiselina.

Kvalitetne mešavine proteina u prahu će sadržati dosta esencijalnih amino kiselina (EAA) i amino kiselina račvastog lanca (BCAA), koje su krucijalne za rast mišića.

Whey protein u prahu je omiljen kod većine profesionalaca, delom zbog svog visokog nivoa leucina, izoleucina i valina, koji su ugodni za mišiće.

Suplementi: Ovo su glavni sastojci whey proteina

Ako vaš stomak ne podnosi dobro mlečne proizvode, pokušajte sa biljnim mešavinama proteinima koji mogu da budu podjednako efektni.

ŠTA TREBA DA SADRŽI KVALITETNA PROTEN U PRAHU?

Nakon što ste proverili prisustvo BCAA i whey proteina, potrudite se da odaberete protein u prahu koji sadrži dikalijum fosfat ili ga kupite kao dodatni sastojak. On poboljšava izdržljivost i pospešuje oporavak mišića.

Saznajte i Pravi protein za vas

KAKAV ŠEJKER VAM TREBA

Izaberite šejker od nerđajućeg čelika kako biste izbegli BPA (materijal koji se nalazi u gotovo svim plastičnim prozirnim ambalažama, a koji može da izazove štetne posledice po zdravlje) i dugotrajne bakterije.

Otkrijte i Proteinski šejkovi za početnike

Šejkeri od nerđajućeg čelika izgledaju bolje, mirišu bolje i idealni su za leto.

KADA TREBA DA PIJETE PROTEINSKI ŠEJK

Da li da ga pijete pre ili posle treninga?

Nutricionista Džef Volek savetuje da polovinu popijete 30 minuta pre treninga, a drugu polovinu sat vremena nakon treninga.

Deljenje šejka će ublažiti bolove u mišićima nakon treninga.

Pročitajte i 6 koraka da savršenog proteinskog šejka

A.J.

Pročitajte i  Budite bezbedni kod kuće
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *