11 razloga zašto ste uvek gladni - Men`s Health

11 razloga zašto ste uvek gladni

Vaše svakodnevne navike – s kim jedete, kako spavate i režim treninga –  utiču na vaše navike u ishrani.

Saznajte i Da li mršavimo ako preskačemo obroke?

PRESKAČETE OBROKE

Živimo brzim načinom života, stalno smo na poslovnim sastancima ili smo zarobljeni u saobraćaju, pa lako može da se dogodi da preskočimo neki obrok.

Marlon Brando: Neobične navike u ishrani jedne legende

Izbegnite preskakanje obroka tako što ćete unapred pripremiti hranu za posao i uvek imati zdrave grickalice pri ruci.

NE KONZUMIRATE IZBALANSIRANE OBROKE

“Kako biste izbegli prejedanje ili umiranje od gladi, morate da pazite da kada jedete, konzumirate dobro izbalansirane obroke. Najbolji trio čine čisti proteini, ugljeni hidrati celog zrna i zdrave masti”, kaže Boni Taub Diks, vlasnik BetterThanDieting.com i autor knjige Read it before you eat it.

Ugljeni hidrati vam daju brz priliv energije, dok proteini i masti čuvaju vaš nivo šećera u krvi od pada, stabilizujući vaše raspoloženje.

TRENIRATE JAKO U TERETANI

“Možda trenirate jače u teretani nego inače, pa se ne hranite dobro pre ili posle treninga”, kaže Taub Diks. Obe stvari dovode do osećaja gladi.

POD STRESOM STE

Ponekad mislite da ste gladni, ali ste zapravo pod stresom.

Pročitajte i 7 namirnica od kojih ćete još više ogladneti

Kada smo prezauzeti poslom, imamo problema u porodici ili se jednostavno osećamo mrzovoljno, imamo urođen okidač da hranimo naša osećanja.

Najbolje je da na vreme prepoznamo ovo stanje i sprečimo nastanak suvišnih kilograma.

DEHIDRIRALI STE

Upravo ste ručali, ali ste i dalje gladni. Mnogi ljudi mešaju glad i žeđ.

Popijte čašu vode, čaja ili kafu umesto da pojedete još jednu porciju ili visokokaloričnu grickalicu.

KONZUMIRATE PREVIŠE ALKOHOLA

Alkohol dehidrira, pa ako volite da pijete alkohol, posle svakog alkoholnog pića popijte veliku čašu vode.

Pročitajte i  Oprez: Šta će vam se dogoditi ako jedete previše orašastih plodova?

NE SPAVATE DOVOLJNO

San se odražava na mnoge stvari poput funkcije srca, mozga i vaš apetit.

Saznajte i 3 načina da suzbijete glad (bez unošenja kalorija)

Ako jedete da biste ostali budni, prestanite. “Bolje da odremate nego da unosite nepotrebne kalorije u organizam.”, Taub Diks.

PRITISAK OKOLINE

Niste uopšte gladni, ali je drug naručio picu i ostalo je neko parče ili je rođendan vašeg šefa i torta stoji pravo ispred vas?

Naše okruženje ima veliki uticaj na to koliko često i šta ćemo jesti, zato budite obazrivi.

NISTE SVESNI

Vaš stomak je veličine dve pesnice. Pa ako imate pun obrok i sat kasnije se osećate kao da biste mogli nešto da gricnete, setite se da još uvek varite hranu.

Ključ da izbegnete nepotrebno unošenje hrane u organizam jeste da razmišljate o stvarnoj veličini vašeg stomaka i njegovim potrebama, a ne o tome šta vaš um ili usta žele.

Otkrijte kako da prevarite glad uz pomoć tri saveta

JEDETE SVAČIJE OSTATKE

Vaša devojka je duplo lakša od vas i ima dvostruko manji apetit, pa kad pojedete svoj obrok, pređete na njen, jer ne želite da bacate hranu.

Prestanite da se prejedate! Taub Diks objašnjava da je veoma bitno s kim jedete, kao i šta jedete.

JEDETE ISPRED EKRANA

“Nemojte da jedete ispred ekrana – televizora, telefona ili kompjutera”, savetuje Taub Diks. To je velika distrakcija, a ako želite da kontrolišete vašu težinu i da smršate, obrok ispred tv-a zaista nije dobra opcija.

Pročitajte i 6 načina da uživate u zdravoj hrani

“Problem je što više pažnje obraćate na aktivnost tj. na tv nego na hranu, pa je lako da se prejedete jer ne obraćate pažnju na veličinu porcije.”

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *