Pratite ove savete, sačuvajte najvažniji mišić - Men`s Health

Pratite ove savete, sačuvajte najvažniji mišić

DODAJTE KIVI U PROTEINSKI ŠEJK

Dodajte kivi svojoj kombinaciji whey proteina i vode. Prema istraživanja Univerziteta u Oslu, ovo voće redukuje nivo triglicerida u krvi za 15 procenata i rizik od moždanog udara za 18 procenata.

Otkrijte i Bolesti koje kod muškaraca najčešće dovode do smrti

JEDITE ČOKOLADU

Studija, koja je objavljena u Journal of Clinical Nutrition, otkriva da konzumiranje čokolade dva ili više puta nedeljno snižava rizik od zapušenja arterija za 32 procenta.

SOK OD NARA

Pijte sok od nara za doručak, jer prema rečima naučnika Medicinskog centra Rambam iz Izraela, konzumiranje 60 ml svakog jutra tokom godine može da poveća dotok krvi i da snizi sistolički krvni pritisak za 21 procenat.

Saznajte i Šta izaziva srčana oboljenja?

OJAČAJTE ZGLOBOVE

Nemojte da zanemarujete škripanje kolena u teretani. Imate 60 procenata veće šanse za srčana oboljenja ukoliko imate dijagnozu reumatoidnog artritisa, kaže Journal of Internal Medicne.

Razmislite o dve porcije lososa nedeljno za večeru kako biste svoja kolena održali u dobroj formi.

SUNČAJTE SE

Produžite sebi život time što ćete se zabaviti na suncu. Univerzitet Džon Hopkins je otkrio da najmanje 20 minuta dnevno na suncu može da smanji rizik od smrti usled srčanih ooljenja za 26 procenata. Sunčanje smanjuje nivoe azot oksida u koži i krvi, što takođe smanjuje rizik od moždanog udara.

Samo nemojte da zaboravite kremu za sunčanje.

Pročitajte i Petominutna šetnja će očuvati vaše srce

KARDIO

Studija, koja je objavljena u Archives of Internal Medicine, otkrila je da trkači na duže staze imaju 50 procenata manje šanse za visok holesterol i krvni pritisak.

A.J.

Pročitajte i  Sindrom “eksplodirajuće glave”
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *