Bolesti koje kod muškaraca najćešće dovode do smrti - Men`s Health

Bolesti koje kod muškaraca najćešće dovode do smrti

Kako prenosi britansko izdanje časopisa Menshealth, više od polovine smrtnih ishoda kod muškaraca u Velikoj Britaniji uzrokuje jedan od ovih pet bolesti:

SRČANE BOLESTI (15,6 procenata)

Postoji bezbroj navika koje mogu da smanje šanse za razvoj srčanih oboljenja.

Počnite da jedete bademe (šaka badema dnevno smanjuje rizik za 12, 5 procenata), beli luk (2 češnja nedeljno smanjuje rizik za 25 procenata) i ribu (četiri porcije nedeljno smanjuju rizik za 14 procenata). Crveno vino i tamna čokolada, voće i povrće takođe mogu da pobošljaju vaše kardiovaskularno zdravlje.

Otkrijte kako mediteranska ishrana može da vam pomogne u borbi protiv srčanih oboljenja

Takođe želite da zadržite vaše arterije elastičnim, da pazite na krvni pritisak i da vežbate najmanje tri puta nedeljno.

Nagradite sebe čašom šampanjca, budući da nova istraživanja pokazuju da polifenoli poboljšavaju vašu cirkulaciju.

RAK PLUĆA (7 procenata)

Ako pušite, onda nije potrebno da vam napominjemo da upravo povećavate rizik od razvoja raka pluća.

Pročitajte i Neobični simptomi raka u ranoj fazi

Osim što možete da prestanete s pušenjem, možete da u svoj organizam unosite što više flavonoida kvercetina, koji se bori protiv ćelija raka, tako što ćete jesti crveni luk, kelj i potočarku.

Istraživanje Univerzita u Sariju otkrilo je da selen, takođe, može da snizi vaš rizik od raka pluća za čak 46 procenata, pa su tako četiri brazilska oraha sve što vam je potrebno.

Ako ne možete da se izborite s kašljem već dugo, imate oštar bol u grudima ili stalno osećate da ne možete da dođete do daha, obavezno se obratite lekaru.

Ukoliko se tumor otkrije u prva tri meseca, šanse da se izlečite u narednih 10 godina su 92 procenta, prema New England Journal of Medicine. Nakon dijagnoze, najnovija istraživanja pokazuju da samo 28, 4 procenata preživi godinu dana.

Saznajte koje namirnice pročišćavaju pluća pušača

BRONHITIS (6 procenata)

Pročitajte i  6 prirodnih načina da pobedite mamurluk

Znamo da smo već rekli da prestanete da pušite, ali verujte da ćete već posle tri dana osetiti da lakše dišete, a nakon tri meseca funkcije pluća će se povećati za 10 procenata. Da biste se izborili sa svojim hroničnim kašljem, krenite na jogu.

Studija naučnika sa Univerzita medicinskih nauka u Indiji otkrila je da je već nakon 12 nedelja vežbanja tehnike disanja, stava i meditacije zapažena poboljšana funkcija pluća, bolje disanje i redukcija upale.

Pročitajte i 7 trikova uz pomoć kojih ćete lakše ostaviti cigarete

Svaku sesiju završite dugim, toplim tušem. Istraživanje, koje je objavljeno u American Journal of Medicine otkrilo je da para pomaže da sluz izbaci iz pluća.

Izbegavajte nitrate koji se nalaze u mesnim prerađevinama poput slanine, jer oni podstiču emfizemu disajnih puteva.

MOŽDANI UDAR (5,9 procenata)

Vežbajte, smanjite unos soli i nemojte da pušite!

Otkrijte 4 načina da sprečite moždani udar

Počnite da jedete banane svako popodne, jer voće koje sadrži kalijum opušta vaše krvne sudove i čisti natrijum iz vašeg sitema.

Potom uključite i sledeće namirnice: grožđe, avokado, med i tunjevinu.

DEMENCIJA I ALCHAJMER (5, 8 porocenata)

Kako bi vaš mozak obavljao besprekorno svoju funkciju, morate da ga trenirate kao i bilo koji mišić u telu.

Pročitajte i Potres mozga i demencija

Vaša mantra je jednostavna: radite nešto drugačije svaki dan. Perite zube slabijom rukom, promenite uobičajenu rutu do posla, proširite kulinarski repertoar kako biste naterali mozak da uči nove recepte.

Naučno istraživanje, koje je objavljeno u Journal of Occupational health and Psychology otkriva da zahtevni poslovi poboljšavaju vašu mentalnu funkciju u godinama nakon što odete u penziju. Dosada, a ne pritisak, najveći je neprijatelj vašeg mozga.

Jedite cveklu i vitamin B, koji ruše aminokiseline koje su odgovorne za pad kognitivnih fukncija. Jedan od najboljih izvora je biftek.

Ko pre gubi pamćenje – muškarci ili žene?

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *