Nabildujte mišiće šejkom s kreatinom! - Men`s Health

Nabildujte mišiće šejkom s kreatinom!

Pročitajte i Ubedljivo najbolji trening za bildovanje mišića

Bildovanje mišića s minimalnim ulaganjem je ekskluzivna privilegija muškaraca sa dobro genetskom predispozicijom. Ukoliko niste prirodno građeni kao Tom Hardi, vašem telu je potrebno nekoliko trikova kako bi vam se rukavi na košulji zategli, a mišići uvećali.

Mala pomoć kreatina može da vam da prednost nad muškarcima s genetskom predispozicijom za velike mišiće.

Pročitajte i 6 razloga za korišćenje kreatina

KONZUMIRAJTE ŠEJKOVE S KREATINOM NEDELJU DANA

Tokom sedmodnevnog unošenja, kreatin možete da koristite kao dodatak mišićima bez treniranja, koji će vam omogućiti da se odmorite od teškog treniranja u teretani.

Studija Univerziteta St. Frances Xavier iz Kanade je otkrila da možete da zadržite svoju fizičku snagu bez dizanja bučica ukoliko uzmete 20 grama kreatina, podelite ga na četiri šejka i pijete ga svakog dana u nedelji.

Saznajte i Kreatin: kada se koristi i na koji način?

WHEY PROTEIN

Dodajte i mericu whey proteina, koji će poboljšati vaše zadržavanje mišića, zato što su proteini koji brzo deluju bolji za očuvanje mišića od njihovih sporijih “kolega”, otkrila je Univerziteta u Trstu.

SVEŽE VOĆE

Dodajte sveže voće kako biste napravili ukusniju masu. Njihovi jednostavni šećeri povećavaju apsorpciju kreatina, prema rečima dr Pola Grinhalfa, profesora metabolizma mišića.

Pročitajte i Suplementi: Ovo su glavni sastojci whey proteina!

SEMENKE PISKAVICE

Sameljite šaku semenki piskavice i pospite ih preko šejka. Visok nivo kalcijuma i gvožđa će vam pomoći da nabildujete i održite mišiće.

VITAMIN C U PRAHU

Dodajte i 1/2 supene kašike vitamina C u prahu, jer će on povećati stepen apsorpcije nutrijenata u telu.

Nemojte da ovaj šejk s kreatinom konzumirate nakon sedam dana, jer produženo uzimanje kreatina može da ima negativno dejstvo na stomaka i da ošteti vašu jetru i bubrege.

Pročitajte i  Za telo kakvo ste oduvek želeli: 30 brutalnih varijacija vežbi sa sopstvenom težinom

Saznajte i Napravite savršen proteinski šejk

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *