12 sitnica koje će vam značajno poboljšati zdravlje - Men`s Health

12 sitnica koje će vam značajno poboljšati zdravlje

SPAVAJTE

Malo dodatnog sna će poboljšati vaše zdravlje na duže staze. Kada se naspavate dovoljno, ne samo da ste pametniji, ažurniji, već imate i bolju memoriju i ubrzavate metabolizam.

Saznajte još jedan dobar razlog da na spavanje odete ranije

Ako želite da smršate, spremite se za iznenađenje: jedan od sastavnih delova mršavljenje jeste kvalitetan i redovan san.

IZAĐITE IZ BUSA/TROLEJBUSA/TRAMVAJA JEDNU STANICU RANIJE

Ne morate da se bavite brzim hodanjem ili da vozite bicikl do posla, ali samo jedna stanica pre uobičajene i dodatnih 10 minuta hodanja apsolutno povoljno utiče na vaše zdravlje.

JEDITE VIŠE ČOKOLADE

Ne mislimo na 100 grama čokolade dnevno, ali slobodno možete da je jedete (verujemo da se sada suzdržavate zbog dijete), jer podiže raspoloženje i magična je. Naravno, govorimo o tamnoj čokoladi.

Otkrijte 9 razloga da odmah pojedete čokoladu

KORISTITE KREMU ZA SUNČANJE

Sunce je čudesno, jer greje i život ne bi postojao bez njega. Međutim, radijacija i ultraljubičasti zraci mogu da ozbiljno oštete vašu kožu. Stoga je neophodno da nosite kremu za sunčanje.

JEDNO GAZIRANO PIĆE ZAMENITE VODOM

Voda je dobra za vašu kožu, a još i hidrira vaš organizam. Osim toga, gaziranim napicima unosite prazne kalorije, pa nije na odmet da unesete manje kalorija za jednu flašu gaziranog pića.

Saznajte kako gazirana pića utiču na vašu kožu

IDITE STEPENICAMA (UMESTO LIFTOM)

Preskočite jednu vožnju liftom nedeljno i idite stepenicama. Ubrzo ćete primetiti razliku.

JEDITE KELJ

Zeleno i magično povrće koje bi trebalo podhitno da uvrstite u svoju svakodnevnu ishranu.

Otkrijte zašto treba da jedete kelj

POČNITE DA KORISTITE MASLINOVO ULJE

Maslinovo ulje smanjuje rizik od srčanog udara, holesterola, moždanog udara.

Pročitajte i  11 fantastičnih načina da iskoristite talog kafe

NEMOJTE DA TRPITE, VEĆ IDITE U WC ČIM OSETITE POTREBU

Ako zadržavate mokraću, oslabiće vam karlični mišići tokom vremena, a može da dođe i do infekcije urinarnog trakta.

Pročitajte i Kako kontrolisati potrebu za mokrenjem?

USTANITE OD RADNOG STOLA ODMAH

Ako samo pet minuta stojite dok radite, učinićete mnogo za vaše zdravlje.

Saznajte kako da poništite negativne efekte sedenja

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *