Mentalni trening: 6 vežbi koje će ojačati vašu snagu volje - Men`s Health

Mentalni trening: 6 vežbi koje će ojačati vašu snagu volje

Nakon nekoliko studija, konačno imamo odgovor: uz dobru praksu volja može da se ojača kao i bilo koji drugi mišić u telu.

Biće izazove kao i u svakom treningu, ali ako se vežbe radite pravilno i naporno, rezultati neće izostati.

Pročitajte i 12 odlika mentalno jakih (i srećnih) ljudi

Kao i sve mišićne grupe, snaga volje će očvrsnuti samo pravilnim vežbanjem. Nemojte pokušavati da uradite sve vežbe odjednom.

Posmatrajte treniranje volje kao treniranje za maraton, pa ubacujte jednu po jednu vežbu u svoju dnevni rutinu.

MEDITIRAJTE 10 MINUTA

Meditacija će vam dati najboje rezultate od svih vežbi za snagu volje. Meditacijom ćete istrenirati mozak da se fokusira i da se odupre porivu da luta. Naučnici su pokazali da samo nakon 2, 3 dana meditacije od svega 10 minuta, vaš mozak će biti u stanju da se fokusira bolje, a vi ćete imati više energije i bićete manje pod stresom.

Saznajte Da li meditacija zaista funkcioniše?

RADITE NA STAVU

Naučnici su zamolili grupu ispitanika da rade na svom stavu tela dve nedelje. Svaki put kada bi uhvatili sebe da su se pogrili i spustili ramena, morali su da se sami isprave i stanu pravo. Ovaj jednostavan test poboljšava njihovu istrajnost.

Započnite jednsotavnim ispravljanjem tela svaki put kada zapazite da ste se pogrbili.

Svaki put kad to uradite, zapravo ste uradili jedno ponavljanje vežbe za snagu volje.

Pročitajte i Govor tela: Ovako pokažite sve svoje samopouzdanje

DNEVNIK ISHRANE

Ista studija je otkrila da oni koji imaju dnevnik ishrane imaju jaču snagu volje. Samo nakon dve nedelje vođenja dnevnika ishrane, primetićete kako će vam se povećati sposobnost da odolite brojnim iskušenjima.

Pročitajte i  Konkurencija povećava nivo testosterona

KORISTITE SUPROTNU RUKU

Koristeći istu metodologiju kako i sa stavom tela, naučnici su sprovodili test u kome su ispitanici morali da koriste suprotnu ruku. Naime, vaš mozak je povezan s korišćenjem suprotne ruke, pa vam je potrebna volja da koristite i suprotnu.

Za početak, odaberite deo dana kada ćete koristiti isključivo suprotnu ruku. To ne mora da bude duže od sat vremena.

ISPRAVLJAJTE SVOJ GOVOR

Još jedan od korisnih testova za snagu volje jeste maternji jezik i govor, koji ukključuje izbegavanje korišćenja poštapalica, kolokvijalizama i žargonizama, već korišćenje isključivo ispravnog, književnog govora.

Izaberite deo dana kada ćete vežbati, kao i da označite dreči koje ćete menjati. Nakon dve nedelje vežbanja ispravljanja govora, uočićete zavidne rezultate.

Otkrijte Zašto nije lako biti dobar frajer?

BUDIRE OBAZRIVIJI PREMA LIČNIM ODLUKAMA

Često zaboravimo da su naše akcije automatske. Odvojte vreme da razmislite od tome zašto vam je donošenje određenih dnevnih odluka pomoglo da se bolje fokusirate i odolite iskušenjima.

Za početak, pokušajte da uhvatite sebe u automatskom ponšanju i upitajte se zašto to radite. To može da bude zatšo jedete žitarice umesto jaja ujutru ili zašto stavljate da šećera u kafu.

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *