4 načina da sprečite moždani udar - Men`s Health

4 načina da sprečite moždani udar

Profesor neurologije Dejvid Libeskind je koristio MRI snimke kako bi rano detektovao sužene arterije i ostale znakove upozorenja. Čak i stomatološki X zraci, koji pokazuju arterije u mozgu, mogu da pokažu rane znakove.

Otkrijte da li nesanica može da izazove moždani udar

Skenirani snimci se menjaju tokom vremena, zato zamolite stomatologa i lekara za kopije svakog snimka koji ste ikada imali, jer na taj način vaš doktor može da uporedi rezultate iz prošlosti.

Ali moć da zaustavite moždani udar je u vašim rukama, pa vam stoga dr Libeskind pruža četiri sugestije kako da napraite veliku razliku sa malim promenama u ponašanju:

VAŠ GLAVNI TELOHRANITELJ: KAFA

„Antioksidansi pronađeni u kafi imaju višestruke zdravstvene koristi, a istraživanja pokazuju da tri do četiri šoljice dnevno mogu da smanje rizik od moždanog udara. Pravim instant kafu svakog jutra, a u toku dana popijem još dve velike šolje“, ističe Libeskind.

Saznajte još jedan fantastičan razlog da popijete šoljicu kafe

STRATEGIJA NA PUTOVANJIMA

„Poslovna putovanja su izuzetno naporna za mozak. Uvek kupite flašu vode, kako biste bili hidrirani i obično zgrabite užinu poput kikirikija ili indijskog oraha na aerodromu. Voda zajedno sa esencijalnim masnim kiselinama u kikirikiju, indijskom orahu ili orahu, pomaže da mozak ostane energičan i funkcionalan. Ove grickalice su bogate nutrijentima koji pomažu protok krvi“, dodaje Libeskind.

Saznajte zašto je svaki trenutak bitan kada dođe do moždanog udara

ČUVAJTE KARDIO ZDRAVLJE

„Imam mašinu za skijanje koju koristim 30 minuta dnevno. Na ovaj način se bavim intenzivno vežbanjem, a ljudi koji rade kardio treninge, imaju više nivoe moždanog faktora neurotrofik, hemikalije koja igra veliku ulogu u vašoj kognitivnoj funkciji.“, kaže Libeskind.

Pročitajte i  HPV infekcija: Rizik, simptomi i lečenje

PROMENITE SCENARIO

„Kada sam pod stresom, pomislim. ‘Šta mogu da kontrolišem, a šta je izvan moje kontrole?’. Jedan način je da poboljšate perspektivu tako što ćete promeniti okruženje – prošetajte. Kada imam da radim tokom svog slobodnog vremena, ja to odradim brzo i onda skočim nazad u slobodne vreme. Na taj način ne brinem zbog nedovršenog posla.“, završava Libeskind.

Upoznajte se sa neobičnim načinom da eliminišete stres

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *