Sedite pravilno i spasite kičmu - Men`s Health

Sedite pravilno i spasite kičmu

Evo kako da se oslobodite bar jednog uzroka stresa na poslu.

OČI
Oči treba da vam prave pauzu od kompjuterskog ekrana najmanje tri puta u sat vremena da bi sačuvale vlažnost i da bi se opustili očni mišići.

RAMENA
Ramena treba da vam budu opuštena i u liniji sa kukovima. Umesto da se naginjete nad stolom kad vam treba heftalica, držite stvari koje često koristite na dohvat ruke. Ekran kompjutera treba da bude udaljen 50 centimetara od vašeg lica. “Kada je ekran previše udaljen, ljudi često isture glavu i grbe ramena”. Kaže Alana Rid, instruktorka pilatesa.

LEĐA
Leđa treba da budu uspravna u odnosu na stolicu, ali kičma treba da vam bude u prirodnom položaju, a ne ukočena. Ako vam stolica ne podupire donja leđa, koristite mali jastuk koji vrši posao.

ZGLOBOVI
Zglobovi ruku treba da vam budu u liniji sa podlakticama i zglobovima prstiju: Ne treba da propadaju kad koristite miša ili tastaturu. Ako vam treba tastatura sa jastučićem, nabavite je.

KOLENA
Kolena treba da vam budu u liniji sa kukovima, tako da vam butine budu paralelne sa podom. Da biste osigurali dobar protok krvi do potkolenica i stopala, potrudite se da vam stolica ne udara u zadnji deo kolena.

STOPALA
Stopala treba da vam budu paralelna sa podom i direktno ispod kolena. Da biste opustili mišiće, ustanite i hodajte kroz kancelariju bar jednom u sat vremena, i slobodno se divite svom držanju u ogledalu u kupatilu.

Pročitajte i  6 stvari o kojima zapravo treba da brinete
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *