Trening za telo i um: Za 20 minuta - 20 odsto bolje pamćenje - Men`s Health

Trening za telo i um: Za 20 minuta – 20 odsto bolje pamćenje

Sigurno ste već čuli mišljenja stručnjaka da kardio vežbe smanjujua rizik za nastanak neuroloških oboljenja.

Poboljšajte memoriju uz pomoć ovih 5 prirodnih napitaka.

Eksperti preporučuju da pre izaberete trening otpora od 20 minuta nego običnu šetnju, jer smatraju da će to unaprediti memoriju za 20 procenata.

Prema analizi magazina Acta Psychologia, 50 nožnih ekstenzija je dovoljno da odmah povećate samosvesnost do dva dana. Odradite jak trening tegovima pre važnog sastanka i pretvoriće vaš mozak od sita do sunđera, a povećaće i izdržljivost.

Šta je korisnije – čučanj ili leg press?

Eksperti, takođe, veruju da su pronašli savršen fitnes trik za um – mini-trening koji poboljšava memoriju! On izgleda ovako:

POTISAK BUČICAMA NA RAVNOJ KLUPI
3 serije, 20 ponavljanja

Potisak iznad glave – šipka ili bučice?

VUČENjE NA LAT MAŠINI
3 serije, 20 ponavljanja

Probajte i: 5 vežbi za džinovske lat mišiće

NOŽNA EKSTENZIJA
3 serije, 20 ponavljanje

Istaknite kvadricepse: Program koji će isklesati mišiće do neprepoznatljivosti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *