Rešite se bola u leđima za 60 sekundi - Men`s Health

Rešite se bola u leđima za 60 sekundi

Pritisak i bol u donjem delu leđa je česta pojava. Bolovi se javljaju zbog nepravilnog držanja i opterećenja na donji deo leđa, ali i zbog grča u telu izazvanog stresom i umorom.

Pročitajte i Trčanje i bol u donjem delu leđa

VEŽBA DISANJA PROTIV BOLOVA OD 60 SEKUNDI

Sedite i zauzmite najudobniji položaj. Zatvorite oči i pokušajte da se opustite.

Vrh jezika naslonite odmah iza gornjih prednjih zuba.

Udišite kroz nos polako u trajanju od četiri sekunde, zadržite dah brojeći do sedam te polako izdišite na usta brojeći do osam, proizvodeći tihi zvuk olakšanja.

Saznajte zašto ne treba da zanemarite bol u leđima

Postupak ponovite još tri puta.

VEŽBE PRE SPAVANJA OD 60 SEKUNDI

Vežba 1: Lezite na stomak i naslonite se na podlaktice.

Gornji deo tela podignite tako da se naslonite na laktove, podignite i glavu, zadržite položaj 8 sekundi te se vratite u početni položaj. Vežbu ponovite 2 puta.

Vežba 2: Lezite na leđa i savijte kolena, a ruke ispružite pored tela. Podignite karlicu u ravan položaj, ostanite tako 8 sekundi, pa se vratite u početni položaj.

Otkrijte još nekoliko vežbi za smanjenje bola u leđima

Vežba 3: Ostanite da ležite na leđima i skupite noge, savijte ih u kolenima, obuhvatite rukama i privucite prema prsima. Ostanite u položaju 8 sekundi, pa se vratite u početni položaj. Vežbu ponovite 2 puta.

Izvor. Zadovoljna.dnevnik.hr

Pročitajte i  Kako da vežbate sa povredom
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *