Mleko nakon treninga - da ili ne? - Men`s Health

Mleko nakon treninga – da ili ne?

Nova studija, koja je objavljena u Applied Physiology, Nutrition and Metabolism, otkrila je da je konzumiranje mleka najbolji način da se oporavite nakon treninga.

Pročitajte i Majčino mleko za bolje rezultate: Usuđujete li se?

ISTRAŽIVANjE

Naučnici sa Univerziteta “Grifit” u Australiji su analizirali 15 ispitanika, prosečne starosti oko 25 godina, koji su vozili sobni bicikl i nosili tešku odeću, kako bi se što više znojili tokom treninga.

U toku ispitivanja su imali četiri treninga, a nakon svakog su ispijali različito piće: kravlje mleko, sojino mleko, suplement na bazi mleka i sportsko piće sa elektrolitima Powerade.

Saznajte kako možete sami da napravite bademovo mleko

Pre i posle svakog treninga, naučnici su testirali ispitanike mereći njihovu težinu i analiziranjem nalaza krvi i urina,

Kada nakon treninga dođe do rehridatacije, suplement na bazi mleka se ispostavio kao najbolja, a Powerade kao najgora opcija. Učesnici su se osećali grozno nakon ispijanja mleka, ali su bili više hidrirani.

Šta još možete da pijete nakon treninga, saznajte OVDE

„Pića na bazi mleka su mnogo efektnija opcija nakon treninga nego sportska piće“, objasnili su autori studije.

„Tečni obrok sa suplementima na bazi mleka pružaju dodatnu energiju, proteine i natrijum, koji su vam potrebni u procesu oporavka nakon vežbanja.“, dodaje tim autora studije.

Pročitajte i 5 najboljih suplemenata za muškarce

Pročitajte i  Ave! Pozdravljaju te oni koji će...trenirati?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *