Treniranjem se izborite sa anksioznošću i vratite se poslu - Men`s Health

Treniranjem se izborite sa anksioznošću i vratite se poslu

Da li ste ikad osetili nalete stresa zbog toga što niste ispunili očekivanja koja ste imali od sebe u toku jednog radnog dana? Šta mislite, da li bi vas odlazak na trening li[io ovog, naizgled bespomoćnog napada anksioznosti.

Odavno smo zaključili da bavljenje sportom utiče pozitivno kako na fizičko, tako i na psihičko zdravlje. Sportske aktivnosti, osim ovoga, pozitivno utiču na različita emocionalna stanja – posebno na osećanja anksioznosti, depresije i stresa. Vežbanjem postižete bolju samokontrolu i bolje shvatanje sebe.

Inženjer na poslu, Betmen u teretani!

Važno je napomenuti da kad god odlučili da počnete da se bavite sportom – efekti će uvek biti isti, tj. nikada nije kasno da se sportom borite protiv iznad navedenih stanja.

Tačno je da anksiozni ljudi nemaju želju za bilo kakvim kretanjem – s toga je potrebno uložiti veliki trud i naterati sebe da počnete da budete fizički aktivni, a napredak se vrlo brzo oseti.

Anksiozni ljudi nakon bavljenja sportom su manje napeti, osećaju se opuštenije, imaju bolji kvalitet sna, fokus je dalje od misli koje nas opterećuju, imaju više samopouzdanja, imaju bolju tehniku disanja (ljudi koji pate od anksioznosti obično dišu ubrzano i plitko). Takođe, oslobodiće se hormon irisin – čije lučenje se povezuje sa poremećajem anskioznosti.

Foto: Shutterstock

 

Pročitajte i  Uđi, ali ništa ne pipaj
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *