Ove namirnice smanjuju rizik za nastanak brojnih bolesti - Men`s Health

Ove namirnice smanjuju rizik za nastanak brojnih bolesti

AVOKADO
SNIŽAVA HOLESTEROL

Jedan avokado na dan čuva srce i popravlja sveukupno zdravlje, utvrdila je nedavna britanska studija. On sadrži mononezasićene masti koje snižavaju nivo holesterola. Time se smanjuje rizik od srčanog i moždanog udara, piše Daily Mail. 

Saznajte koje namirnice ubrzavaju metabolizam

RIBA
SMANJUJE RIZIK OD ARTRITISA

Redovno konzumiranja ribe smanjuje rizik od pojave reumatoidnog artritisa, potvrdilo je istraživanja na ženama, koje je trajalo 15 godina. Žene koje su svake nedelje jele barem jednu porciju ribe imale su 52 procenta manji rizik od razvoja ove bolesti.

Za sve su zaslužne omega 3 masne kiseline koje ublažavaju upalne procese i smanjuju rizik od ukočenosti. Ribe izgrađuju mišiće i smanjuju rizik od povreda, ali sa godinama ih telo teže apsorbuje, pa su mu potrebne veće količine nego u mladosti. 

SOK OD CVEKLE
SNIŽAVA KRVNI PRITISAK

Ovaj sok sadrži nitrate koji snižavaju krvni pritisak i smanjuju rizik od bolesti srca i bubrega, kao i od srčanog udara. Dovoljno je da pijete jednu do dvije šoljice soka na dan. Sok od cvekle je bogat antioksidansima, gvožđem, vitaminom C, manganom i folnom kiselinom, a svi oni smanjuju rizik i od dijabetesa, upala i karcinoma. 

Saznajte i Odličan razlog da odmah popijete sok od cvekle

VRUĆA ČOKOLADA
ZA BOLJE PAMĆENJE

Čokolada blagotvorno deluje na pamćenje, potvrdili su naučnici sa Harvarda. U studiji su podelili ispitanike od 60 godina u dve grupe, sa time da su jedni pili vruću čokoladu sa većim, a drugi sa manjim udelom flavonoida. Kod ispitanika koji su dva puta na dan pili vruću čokoladu sa većim udelom flavonoida pamćenje se znatno popravilo.

ZOBENA KAŠA
SMANJUJE RIZIK OD DIJABETESA

Pročitajte i  Da li gubimo mišiće brže od žena?

Ona obiluje biljnim vlaknima, koje redovnim uzimanjem mogu da snize krvni pritisak i do 30 procenata. Zobena kaša ima I svojstvo vezivanja masnoća za sebe čime snižava nivo lošeg holesterola u krvi. Na taj način štiti zdravlje srce, krvnih arterija i smanjuje rizik od nastanka srčanog i moždanog udara. 

Ovo su namirnice koje smanjuju nivo holesterola

Ona je bogata i magnezijumom, koji stabilizuje nivo šećera u krvi, a samim tim i smanjuje rizik od dijabetesa. 

Izvor: 24sata.hr

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *