4 laka načina da se rešite hrkanja - Men`s Health

4 laka načina da se rešite hrkanja

   

Prirodna, jednostavna rešenja i promena načina života mogu da vam pomognu da prestanete sa hrkanjem.

Otkrijte još nekoliko načina da se rešite hrkanja

PROMENITE POLOŽAJ U KOME SPAVATE

Ležanje na leđima prouzrokuje pomeranje vašeg jezika unazad ka središtu grla i vaše meko nepce se naslanja na zid vašeg grla, prouzrokujući vibrirajući zvuk tokom sna. Ukoliko spavate na boku ovo možete da sprečite.

“Duguljsti jastuk koji obuhvata veći deo vašeg tela, pomaže pri sprečavanju hrkanja.”, kaže otorinolaringolog i stručnjak za hrkanje u Capital Otolaryngology u Teksasu, Danijel Slaughter.

Pročitajte i Smrtonosno hrkanje

“’To vam omogućava san u kontinuitetu i može da napravi dramatičnu razliku u borbi protiv hrkanja.”, dodaje on.

SMRŠAJTE

Gubitak težine pomaže nekim ljudima, premda i mršavi ljudi takođe hrču.

Pročitajte i 2 fenomenalna napitka za mršavljenje

Ako ste se ugojili i počeli da hrčete, a niste hrkali pre nego što ste dobili na težini, gubitak težine može pomoći.

“Ako ste se ugojili u predelu oko vrata, ono pritiska unutrašnji prečnik grla i deluje kao okidač na hrkanje.”, kaže Slaughter.

IZBEGAVAJTE ALKOHOL

Alkohol i sedativi smanjuju odmor mišića u zadnjoj strani grla, što prouzrokuje češće hrkanje.

Konzumiranje alkohola četiri do pet sati pre spavanja čini hrkanje još gorim. Čak i ljudi koji ne hrču, hrkaće nakon konzumiranja alkohola.

Još jedan razlog zašto je konzumiranje alkohola pre spavanja loša ideja

NEGUJTE NAVIKU DOBROG I KVALITETNOG SNA

Navike lošeg sna mogu imati sličan efekat koji nastaje od konzumiranja alkohola. Dugo radno vreme bez dovoljno sna, prouzrokuje hrkanje. 

Pročitajte i Sedmodnevni vodič za bolji san

“Spavate naporno i duboko, a mišići postaju opušteni, što stvara hrkanje.”, kaže Slaughter.

Pročitajte i  Kasni trening uništava kvalitetan san? Nova istaživanja dala odgovore
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *